اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

رهبر اخوان: بازجویی قابل قبول نیست/ دادستان کل غیرقانونی است

رهبر گروه اخوان‌المسلمین که به دلیل بازجویی در اتهامات تحریک برای قتل معترضان در بازداشت به سر می‌برد، از پاسخ دادن به سوالات بازجوی دادستانی خودداری کرد و دادستان کل را غیرقانونی خواند.

رهبر اخوان: بازجویی قابل قبول نیست/ دادستان کل غیرقانونی است

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری «الیوم السابع»، بررسی های دادستانی بخش جیزه اعلام کرد که «محمد بدیع» رهبر گروه اخوان المسلمین مصر که به دلیل بازجویی در اتهام‌ تحریک برای قتل معترضان در بازداشت به سر می‌برد از پاسخ دادن به سوالات بازجوی دادستانی سر باز زد و دادستان کل را غیر قانونی خواند.

رهبر اخوان متهم شده که اقدام به تشکیل گروهک‌هایی کرده که دست به اقدامات تروریستی زده‌اند و در کشته شدن 9 شهروند مصری و تلاش برای قتل 20 تن دیگر دخالت داشته‌اند.

بدیع همچنین این اتهامات را رد کرد و در پاسخ به همه سوال‌های دادستانی تنها یک پاسخ رائه داد که او کسی را برای قتل دیگران تحریک نکرده است و از این ادعا اطلاعی ندارد.

دادستانی مصر همچنین حکم تمدید بازداشت بدیع برای 15 روز دیگر را صادر کرده است.

«محمد مرسی» رئیس جمهور برکنار شده مصر نیز در اولین جلسه بازجویی خود که در محل حصرش برگزار شده بود در پاسخ به 35 سوال دادستانی تنها یک پاسخ ارائه داد که او رئیس جمهور قانونی مصر است.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول