اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

۳ کشته در تظاهرات حامیان اخوان در «سینا»/ادامه اعتراضات شبانه در مصر

در تظاهرات حامیان اخوان المسلمین در شمال سینا سه نفر کشته شدند و 8 تن دیگر به ضرب گلوله نیروهای ارتش زخمی شدند که یک زن باردار نیز در میان مجروحان حضور داشت.

۳ کشته در تظاهرات حامیان اخوان در «سینا»/ادامه اعتراضات شبانه در مصر

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از شبکه خبری «الجزیره»، سه نفر در تظاهرات اعتراضی در روستای «نجیله» در منطقه بئر العبد در شمال سینا کشته شدند و 8 تن دیگر نیز به ضرب گلوله نیروهای ارتش زخمی شده‌اند که یک زن باردار نیز در میان زخمی ها حضور داشته است.

شاهدان عینی  گزارش داده بودند که درگیری های مسلحانه میان نیروهای پلیس و معترضان در نزدیکی العریش بعد از تظاهرات اعتراضی شب دوشنبه روی داده است.

از سوی دیگر اعتراض‌های حامیان مرسی در استان‌ها و شهرهای مختلف مصر ادامه پیدا کرده است از جمله منطقه «سیدی بشر» در اسکندریه شاهد حضور معترضان در ساعات ممنوعیت آمد و شد بود و معترضان خواستار بازگشت مرسی شدند و بر لزوم محاکمه و مجازات عاملان کشتار رابعه العدویه تأکید کردند.

منطقه شبرا در قاهره نیز شاهد اعتراضاتی شبانه بوده و «عصام العریان» معاون رئیس حزب آزادی و عدالت با درخواست برای ادامه تظاهرات مسالمت آمیز خواستار فعال سازی سازو کار های نافرمانی مدنی در مصر شد.

انتهای پیام/ص

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول