اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خمینی شهر:

هدف دشمنان در جنگ سوریه مقابله با مذهب شیعه است

امام جمعه خمینی شهر گفت: همه دعوا و اتفاقات و جنایات دشمنان در سوریه برای مقابله با مذهب شیعه است.

هدف دشمنان در جنگ سوریه مقابله با مذهب شیعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از خمینی شهر، حجت‌الاسلام عباس رحیمی پنج‌شنبه شب در مراسم استقبال از خادمین حرم حضرت رضا (ع) در مسجد ملا حیدر خمینی‌شهر اظهار کرد: وهابیت و گروه‌های تروریستی نمی‌خواهند تفکر علوی و اندیشه ولایت حضرت علی شیعه در دنیا گسترش پیدا کند.

وی به کشتار کشور عراق اشاره کرد و گفت: امروز کشتار مردم کشور عراق فقط به دلیل لطمه وارد کردن و دلسرد کردن شیعیان عراق از ولایت حضرت علی و خاندان عصمت و طهارت است.

امام جمعه خمینی شهر افزود: امروز ما شاهد هراس وهابیت از شیعیان هستیم، امروز گروه‌های تروریستی از ایران و شیعیان می‌ترسند و به همین دلیل دست به کشتار شیعیان می‌زنند.

رحیمی تصریح کرد: دشمنان انقلاب دشمنان اهل‌بیت هستند، امروز ولی‌فقیه و انقلاب اسلامی ادامه دهنده و حافظ راه اهل بیت در جهان هستند، مردم ما باید مراقب باشند دشمنان اهل‌بیت ما از ولی فقیه و انقلاب جدا نکنند.

وی بیان داشت: در طول تاریخ اسلام شیعیان به دلیل دفاع از ولایت حضرت علی(ع) مورد ظلم‌های زیادی قرار می‌گرفتند، امروز شیعیان در کشور اسلامی مظلوم هستند.

امام جمعه خمینی شهر گفت: اندیشه و تفکر اهل‌بیت (ع) همچون چراغ راه مردم جهان و مسلمانان در امواج متلاطم فتنه‌ها است و تهاجم فرهنگی و فساد و توطئه علیه شیعیان تفکر علوی و تبعیت از اهل‌بیت کشتی نجات مسلمانان و مردم جهان است .

به گزارش فارس تعداد زیادی از مردم و مسئولین خمینی شهر میزبان 5 تن از خادمین حضرت علی‌ابن موسی‌الرضا (ع) بودند.

این مراسم به همت حوزه علمیه خواهران رضویه برگزار شد و مراسم استقبال با حمل پرچم حرم حضرت علی‌ابن موسی‌الرضا(ع) همراه بود.

انتهای پیام/2301/ف20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول