اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان برخوار:

23 هیئت ورزش فعال در شهرستان برخوار وجود دارد

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان بر خوار با بیان اینکه فضای ورزشی به ازای هر نفر در این شهرستان 35 صدم مترمربع هست، گفت: 23 هیئت ورزش فعال در سطح شهرستان برخوار وجود دارد.

23 هیئت ورزش فعال در شهرستان برخوار وجود دارد

محمدرضا حاج علی اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه 23 هیئت ورزشی فعال در شهرستان برخوار وجود دارد، اظهار کرد: هیئت‌های ورزشی کبدی، کاراته، تکواندو، پرورش اندام، والیبال، کونگ‌فو، بدمینتون، ورزش‌های همگانی، تنیس روی میز، فوتبال، هندبال دوچرخه‌سواری، شنا، سواری کاری، کشتی، تیراندازی با کمان، جودو، بسکتبال ووشو و ورزش‌های پهلوانی زورخانه‌ای در این شهرستان مشغول به فعالیت هستند.

وی با اشاره به رشته‌های قهرمان‌پرور و مدل آور شهرستان برخوار، اضافه کرد: رشته‌هایی که در سطح شهرستان قهرمان‌پرور و مدل آور هستند شامل ورزش کبدی، کاراته و والیبال است.

وی با اشاره به برخی از معضلات و مشکلات اداره ورزش و جوانان شهرستان برخوار گفت: طبق ماده 88 ابلاغی، اماکن ورزشی اجاره داده می‌شوند، در صورتی که اگر به صورت مدیریتی این اتفاق روی می‌داد تأثیر بهتری در توسعه ورزش در این شهرستان داشت.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان بر خوار با ناکافی دانستن اعتبارات ورزشی این شهرستان، ادامه داد: سرانه ورزشی شهرستان جهت کمک به هیئت‌های ورزشی پایین است و شهرستان برخوار مقام 16 استان را در این زمینه دارا است.

وی با بیان اینکه استاندارد فضای ورزشی به ازی هر نفر در ایران یک متر‌مربع است، یادآور شد: فضای ورزشی به ازای هر نفر در این شهرستان 35 صدم متر‌مربع هست یعنی 65 صدم متر‌مربع باید ساخته شود تا بتوانیم به یک متر‌مربع استاندار فضای ورزشی در کشور دست پیدا کنیم.

حاج علی اکبری با بیان اینکه در شهرستان بر خوار تنها یک سالن ورزشی وجود دارد، ادامه داد: هشت سالن نیمه‌کاره ورزشی در این شهرستان وجود دارد که فکر می‌کنم با این بودجه‌هایی که تعلق می‌گیرد تا ده یا پانزده سال دیگر این سالن‌ها مورد افتتاح و بهر برداری قرار گیرند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته اعتبار چندانی به پروژه‌های ورزشی در این شهرستان تعلق نگرفته است، تاکید کرد: با توجه به اینکه ورزش فوتبال یکی از ورزش‌های پرطرفدار کشور هست، متأسفانه تنها فقط یک زمین چمن در این شهرستان آن هم در قسمت حبیب آباد قرار دارد.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان برخوار با تقدیر از پیگیری‌های نماینده شهرستان‌های شاهین‌شهر، میمه و برخوار و همچنین سایر مسئولین، تصریح کرد: در سال گذشته توانستیم با استفاده از کمک‌های استان سالن ورزشی کمشچه را به بهره‌برداری برسانیم.

وی با بیان اینکه بخشنامه‌های لازم در حوزه جوانان ابلاغ نشده و امور جوانان هم خوانی جندانی با ورزش ندارد، افزود: ورزش تمام اقشار جامعه را زیر پوشش خود قرار می‌دهد، اما جوانان مباحث همچون ازدواج و طلاق و مسکن را در برمی‌گردد که ارتباطی با یکدیگر ندارند، ولی این مصوبه مجلس است و ما به آن احترام می‌گذاریم.

انتهای پیام/63003/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول