اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه لنده تأکید کرد

ضرورت تعامل و همکاری فرماندهان پایگاه‌ها و هیئت امنای مساجد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه لنده با اشاره به جایگاه مساجد در شکل‌گیری بسیج، گفت: تعامل و همکاری فرماندهان پایگاه‌ها و هیئت امنای مساجد برای شکوفایی هرچه بیشتر بسیج در عرصه‌های مختلف ضروری است.

ضرورت تعامل و همکاری فرماندهان پایگاه‌ها و هیئت امنای مساجد

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، حجت‌الاسلام سید مهدی سبحانی‌خواه عصر امروز در همایش ائمه جمعه و جماعات، اعضای هیات امنای مساجد و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج سپاه ناحیه لنده، اظهار داشت: فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج در مساجد باید بهترین تعامل را با اعضای هیات امنا وخادمان مساجد داشته باشند.

وی افزود: خادمان مساجد باید با سعه صدر، صبر و اخلاق نیکو همکاری لازم را جهت اجرای برنامه‌های فرهنگی، مذهبی‌، اعیاد ملی و مذهبی  و سایر مراسمات با محوریت مسجد داشته و به اجرای بهتر برنامه‌ها کمک کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه لنده تصریح کرد: باید با برنا‌مه‌ریزی دقیق  زمینه حضور گسترده نوجوانان و جوانان را در مساجد فعال کنیم تا به بهترین نحو ممکن جذب مساجد شوند.

سبحانی‌خواه افزود: خادمان مساجد باید زمینه رشد نوجوانان و جوانان را در رابطه با اجرای کارهای فرهنگی، مذهبی در مساجد فعال کنند.

وی یادآور شد: فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج با حفظ روحیه تعامل و همکاری سازنده در اجرای برنامه‌های قرآنی، فرهنگی ، بصیرتی در مساجد حضوری گسترده تر داشته و در حفظ و نگهداری مساجد فعالیت بیشتری انجام دهند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه لنده اذعان داشت: باید افرادی که در برنامه‌های فرهنگی و مذهبی و سایر کارهای مساجد حضوری فعال و همکاری مستمر دارند مورد تشویق قرارگیرند.

سبحانی‌خواه در پایان عنوان کرد: مساجد پایگاه‌های معنوی و فرهنگی هستند که باید با حفظ روحیه همکاری و تعامل این پایگاه به محل استعداد یابی در زمینه های قرآنی، علمی، فرهنگی باشند.

انتهای پیام/82013/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول