اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال جاری محقق می‌شود

افزایش شبکه‌های نیکوکاری فارس به 55 مرکز

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی فارس با بیان اینکه تاکنون 30 شبکه نیکوکاری در این استان ایجاد شده است، گفت: تا پایان امسال این مراکز به 55 مورد افزایش می‌یابد.

افزایش شبکه‌های نیکوکاری فارس به 55 مرکز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی استان فارس، محمد بدری در حاشیه افتتاح نخستین مرکز نیکوکاری در شیراز اظهار داشت: در شهر شیراز راه‌اندازی چهار مرکز نیکوکاری با هدف افزایش دسترسی نیازمندان به کمک‌ها، تشکیل امداد خانواده، مدرسه و محله، شناسایی فقرا و همچنین شناسایی افراد حقیقی و حقوقی تاثیرگذار در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: یکی از راه‌های موثر ترویج و توسعه فرهنگ انفاق و نیکوکاری، توسعه مشارکت‌های مردمی و تحقق اهداف کمیته امداد امام خمینی در شهرها، روستاها، مساجد و محلات، ایجاد شبکه‌ها و مراکز نیکوکاری است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان فارس بیان کرد: کمک‌هایی که در این مراکز جمع می‌شود توسط هیئت امنای مساجد در سریع‌ترین زمان ممکن به دست نیازمندان همان محله می‌رسد.

این مسئول با بیان این که در شبکه‌های نیکوکاری سه کلید‌واژه مردم، کمک و همچنین تقویت این کمک‌ها بسیار مهم است، اظهار امیدواری کرد مردم نیکوکار و نوع‌دوست استان فارس همچون گذشته با همراهی و همیاری خود کمیته امداد امام خمینی فارس را در ارائه خدمات به نیازمندان و محرومان کمک کنند.

به گزارش فارس، نخستین شبکه نیکوکاری در شیراز مسجد امام حسن مجتبی(ع) واقع در بلوار مدرس، خیابان آزادگان روبه‌روی کلانتری آزادگان است.

انتهای پیام/2448/ح/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول