اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ووشوی قزوین خبر داد

اعزام تیم ووشوی قزوین به رقابت‌های بسیج کشور

رئیس هیئت ووشوی استان قزوین از اعزام تیم ووشوی این استان به رقابت‌های قهرمانی بسیج کشور در اوایل مهر ماه جاری خبر داد.

اعزام تیم ووشوی قزوین به رقابت‌های بسیج کشور

علی تنباکوساز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین گفت: اردوی تیم ووشوی استان قزوین از نهم شهریور ماه زیر نظر کادر فنی آغاز شده و با نظر کمیته فنی، دو ورزشکار در هر گروه سنی ابتدا در اوایل مهر ماه جاری به مسابقات قهرمانی بسیج کشور و سپس در آذر ماه به مسابقات انتخابی تیم ملی برای شرکت در بازی‌های آسیایی 2014 اینچوان کره‌جنوبی اعزام می‌شوند.

وی اعلام کرد: کمیته فنی هیئت ووشوی استان قزوین مربیان بخش تالو تیم ووشوی این استان را در رده سنی جوانان و بزرگسالان محمدحسن نصیری و در رده سنی نونهالان و نوجوانان فرهاد افقی و محسن عباسی انتخاب کردند.

رئیس هیئت ووشوی استان قزوین با اعلام نفرات برتر دعوت شده به تیم تالو این استان افزود: در گروه سنی نونهالان سید علی همایون‌فر و مرتضی آقاعلیخانی و در گروه سنی نوجوانان نصرالله اسماعیلی، محمدرضا خمسه، امیررضا بهبودی، علیرضا‌ اکبرحلوایی و علیرضا اکبر پویانی به تیم تالو استان قزوین دعوت شده‌اند.

تنباکوساز ادامه داد: در گروه سنی جوانان محمدرضا قارایی، میلاد قلی‌پور و امیرحسین امامقلی و در گروه سنی بزرگسالان شاهین باجلان و میلاد کوهستانی نفرات دعوت شده به تیم تالو ووشوی این استان هستند.

رئیس هیئت ووشوی استان قزوین ابراز داشت: این نفرات دعوت شده در مسابقات قهرمانی ووشوی استان و انتخابی تیم تالو که در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با حضور 46 ورزشکار در شهر محمدیه برگزار شد، انتخاب شدند.

تنباکوساز یادآور شد: در هر رده سنی دو نفر برای اعزام به مسابقات قهرمانی بسیج کشور و مسابقات انتخابی تیم ملی برای شرکت در بازی‌های آسیایی 2014 اینچوان کره‌جنوبی انتخاب می‌شوند.

تنباکوساز گفت: با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده تمرینات تیم تالو استان قزوین انجام می‌شود و کادر فنی تمام ووشوکاران دعوت شده را ارزیابی می‌کند.

این مسئول وضعیت تیم تالو استان قزوین را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: با تمرینات انجام شده ووشوکاران قزوینی در وضعیت بسیار مطلوبی قرار دارند و خود را برای شرکت در رقابت‌های کشوری آماده می‌کنند.

انتهای پیام/77003/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول