اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه مازندران خبر داد

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران

رئیس پلیس راه استان مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان از امروز پنج‌شنبه 21 شهریور تا روز شنبه 23 شهریور ماه خبر داد.

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس، جعفر محمدنژاد گفت: تردد موتورسیکلت از دیروز چهارشنبه 20 شهریور تا ساعت 24 روز جمعه 22 شهریور از محور کندوان، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است.

وی افزود: در محور «کرج ـ چالوس» تردد انواع تریلی و کامیون‌ها کماکان ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 روز جمعه 22 شهریور تا ساعت سه بامداد روز شنبه 23 شهریور از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15:30 روز جمعه 22 شهریور تا ساعت سه بامداد روز شنبه 23 شهریور از 15 کیلومتری بالای مرزن‌آباد به سمت کرج به صورت یک‌طرفه است

محمدنژاد خاطرنشان کرد: تردد تمامی تریلی‌ها در محور هراز کماکان ممنوع است و تردد کامیون‌ها به استثنای کامیون‌های حامل موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت هشت تا ساعت 24 روز چهارشنبه 20 شهریور و از ساعت شش تا ساعت 24 روزهای پنجشنبه و جمعه 21 و 22 شهریور از این محور ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران تصریح کرد: در محور فیروزکوه تردد تریلی‌ها به استثنای تریلی‌ها حامل موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه 20 شهریور و همچنین از ساعت شش تا 24 روزهای پنجشنبه و جمعه 21 و22 شهریور از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران در پایان با هشدار به رانندگان وسایل نقلیه در رعایت قوانین و مقررات راهنمائی و رانندگی و حرکت با سرعت مطمئنه عنوان کرد: مرکز کنترل ترافیک فرماندهی پلیس راه استان مازندران با شماره تلفن‌های 2182934 و 2182920 به طور شبانه‌روز پاسخگوی وضعیت راه‌های استان است.

انتهای پیام/2296/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول