اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری بندرعباس خبر داد

افزایش اتوبوس‌های بندرعباس به 60 دستگاه / سرویس‌دهی رایگان در روز نخست مهر ماه

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری بندرعباس با بیان اینکه اتوبوس‌های ویژه درون شهر شرکت اتوبوس‌رانی به 60دستگاه افزایش می‌یابد، از سرویس‌دهی رایگان اتوبوس‌ها در این شهر در روز یکم مهرماه خبر داد.

افزایش اتوبوس‌های بندرعباس به 60 دستگاه / سرویس‌دهی رایگان در روز نخست مهر ماه

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عباس شیرخانلو دوشنبه شب در نشست شورای ترافیک هرمزگان با بیان اینکه شهرداری این شهر برنامه‌ها و تدابیر ویژه‌ای برای بازگشایی مدارس در نظر دارد، اظهار داشت: شهرداری بندرعباس همواره طی سال‌های اخیر با استفاده از تجربیات گذشته نسبت به روزهای نخست مهرماه  تدابیر لازم را اندیشیده است.

وی با بیان اینکه شهرداری در این راستا برای امسال نیز برنامه‌ها و طرح‌هایی را مدنظر دارد، افزود: طبق تمهیدات مربوطه، تا زمان بازگشایی مدارس تعداد اتوبوس‌های شرکت اتوبوسرانی مختص مسیرهای درون شهری در بندرعباس (بدون احتساب اتوبوس‌های ویژه حومه) از 45 دستگاه فعال به 60 دستگاه می‌رسد.

*سه سال نتوانستیم اتوبوسی به ناوگان اضافه کنیم

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری بندرعباس گفت: متاسفانه سه سال است که به دلیل مشکلات به وجود آمده طی سال‌های اخیر برای کارخانجات خودروسازی و عدم تحقق قراردادهای مربوطه، شهرداری بندرعباس نتوانسته است اتوبوسی به ناوگان خود اضافه کند.

شیرخانلو با بیان اینکه در حال حاضر تعداد کل اتوبوس‌های شرکت اتوبوس‌رانی بندرعباس و حومه به 120 دستگاه می‌رسد، اظهار داشت: شهرداری بندرعباس بنا دارد به مناسبت اول مهر، در این روز به دانش‌آموزان سرویس رایگان ارائه دهد.

وی گفت: علاوه بر اجرای چنین طرح‌هایی، راه‌اندازی خط ویژه نمایشگاه پاییزه ویژه مدارس، افزایش خطوط، افزایش خدمت‌رسانی در جایگاه سوخت ویژه اتوبوس‌های خط واحد و بازسازی سرعت‌ مسیرهای اطراف مدارس نیز در دستور واحد حمل و نقل و ترافیک شهرداری بندرعباس قرار گرفته است.

انتهای پیام/88001/غ20/‍ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول