اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی فیروزکوه:

سارقان سابقه‏دار آهن‏آلات در فیروزکوه دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزکوه از دستگیری سارقان سابقه‏دار آهن‏آلات و لوازم خانگی و ساختمانی در فیروزکوه خبر داد.

سارقان سابقه‏دار آهن‏آلات در فیروزکوه دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان فیروزکوه، شیخ‏مراد مرادی اظهار کرد: به دنبال اعلام سرقت آهن‏آلات و لوازم ساختمانی در سطح شهرستان فیروزکوه، بررسی موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی و همچنین کنترل گذرگاه‏ها، ماموران پاسگاه حبله‏رود متوجه حضور مشکوک یک دستگاه کامیونت کانتینردار با دو نفر سرنشین شدند و با رعایت نکات ایمنی آن را متوقف کردند.

مرادی بیان داشت: پس از بررسی خودرو، مشخص شد که کامیونت حامل یک دستگاه کولر گازی، 12 شاخه میلگرد، یک دستگاه هوابرش، باتری اتومبیل و مقادیری آهن‏آلات و لوازم خودرو به ارزش تقریبی 200 میلیون ریال است.

وی به کارنامه سیاه متهمان در زمینه شرکت در سرقت مسلحانه و غیرمسلحانه، قتل و حمل سلاح گرم اشاره و تصریح کرد: افراد مذکور پس از انتقال به پلیس آگاهی در ابتدا با اظهار بی‏اطلاعی، منکر هرگونه سرقت شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزکوه افزود: با انجام اقدامات علمی و تخصصی پلیس، سرانجام متهمان راهی جز اعتراف به بزه انتسابی در خود ندیدند.

مرادی خاطرنشان کرد: سارقان در بازجویی‏ها به هفت فقره سرقت در شهرستان‏های بابل، سوادکوه و فیروزکوه اعتراف کردند.

این مقام انتظامی با تقدیر از همکاری خوب مراجع قضایی در شناسایی و کشف جرم و دستگیری متهمان، خطاب به افراد فرصت‏طلب و قانون‏شکن هشدار داد: با توجه به اشرافیت پلیس در جای جای نقاط شهرستان و افزایش ضریب هوشیاری و تجارب پلیس در شناسایی و کشف جرایم، از این پس مجرمان و متهمان در امان نخواهند بود و چشمان تیزبین پلیس در هر لحظه ناظر بر کار آنان است.

انتهای پیام/2568/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول