اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گامی بزرگ در مسیر پیشرفت شنا و واترپلوی یزد

کیانی‌والا سرمربی تیم واترپلو نیک‌بسپار یزد شد

بهمن کیانی‌والا، کاپیتان اسبق تیم ملی واترپلو، سرمربی تیم واترپلو نیک‌بسپار یزد شد تا گامی بزرگ در مسیر پیشرفت این ورزش در استان یزد برداشته شود.

کیانی‌والا سرمربی تیم واترپلو نیک‌بسپار یزد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، در گذشته ورزش واترپلو و شنا در استان رونق چشمگیری داشت اما متاسفانه این ورزش‌ها در مقطعی دچار افول شدند تا اینکه سال گذشته با حمایت‌های همه‌جانبه گروه صنعتی نیک‌بسپار یزد و همت و کوشش کادر فنی و بازیکنان خود توانست با کسب مقام قهرمانی در دور رفت و برگشت لیگ دسته یک مقتدرانه به لیگ برتر کشور صعود کند تا بار دیگر شاهد بازگشت روزهای خوش این ورزش به استان یزد باشیم.

باشگاه نیک‌بسپار که تنها باشگاه خصوصی لیگ برتر واترپلو ایران محسوب می‌شود، برای حضور مقتدرانه در لیگ برتر سال آینده و توسعه ورزش شنا و واترپلو در استان با بهمن کیانی‌والا به عنوان سرمربی به توافق رسیده است.

 کیانی‌والا،عصاره واترپلوی ایران

مصطفی مرتضوی، مدیر اجرایی باشگاه نیک‌بسپار یزد ضمن تائید این خبر افزود: وی سابقه مربیگری در تیم ملی، حضور در چهار دوره بازی‌های آسیایی و هشت سال کاپیتانی تیم ملی را در کارنامه خود دارد و به نوعی عصاره واترپلوی ایران است.

وی اظهار امیدواری کرد: با حضور این مربی و تلاش کادر فنی و بازیکنان و مسئولان استانی، شاهد حضور قدرتمند این تیم در رقابت‌های لیگ برتر سال آینده باشیم.

مرتضوی، بومی‌گرایی و جوان‌گرایی را از اهداف کلی این باشگاه دانست و از تشکیل تیم‌های پایه در آینده نه چندان دور خبر داد.

وی همچنین از حمایت‌های محمد شهوازیان، مدیرعامل شرکت نیک‌بسپار یزد و باغستانی، رئیس هیئت شنا و شیرجه و واترپلو استان یزد قدردانی کرد.

انتهای پیام/2464/ل20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول