اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌تیم‌های بزرگ را در اهواز به زانو درآوریم

بختیاری‌زاده: ویسی کاربلد است، مسئولان حمایت کنند

کاپیتان تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: بازیکنان ما در دیدار برابر استقلال تهران نشان دادند که می‌توانیم تیم‌های بزرگ را در اهواز به زانو درآوریم.

بختیاری‌زاده: ویسی کاربلد است، مسئولان حمایت کنند

سهراب بختیاری‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهارکرد: برابر سپاهان بازی آسانی نخواهیم داشت اما با این وجود امیدوارم ما برنده این دیدار باشیم.

وی بیان‌ کرد: نباید امتیازات خانگی را به راحتی از دست داد لذا تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا با دست پر از میدان خارج شویم.

مدافع استقلال خوزستان گفت: بازیکنان ما در دیدار برابر استقلال تهران نشان دادند که می‌توانیم تیم‌های بزرگ را در اهواز به زانو درآوریم.

وی گفت: بازیکنان تیم با یکدیگر بسیار هماهنگ‌تر شده‌اند و به شما این نوید را می‌دهم که در بازی‌های آینده شرایطمان بهتر از این هم ‌شود.

بختیاری‌زاده اظهار کرد: بدون شک روند تیم ما در آینده بهتر خواهد شد و در جایگاه مناسب‌تری قرار خواهیم گرفت که البته امیدواریم که هواداران ما را بیش از گذشته همراهی کنند.

وی افزود: تیم استقلال امسال کادر فنی خوبی نیز دارد و امیدواریم همه در کنار یکدیگر عملکرد خوبی داشته باشیم و با به دست آوردن نتایج خوب، دل هواداران را شاد کنیم.

کاپیتان تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره ویسی سرمربی این تیم بیان ‌کرد: ویسی در عین جوان بودن مربی شایسته‌ای است و انتظار می‌رود که هواداران از این مربی خوزستانی حمایت کنند.

وی ادامه داد: ویسی برای تیم بسیار زحمت می‌کشد و کارش را بلد است و امیدوارم وی به هدف اصلی خود در استقلال دست پیدا کند.

بختیاری‌زاده به دیدار هفته گذشته تیمش مقابل فولاد گس‌تر تبریز نیز اشاره کرد و گفت: در آن دیدار عملکرد بسیار خوبی داشتیم و نتیجه تساوی باتوجه به این‌ که میهمان بودیم نتیجه قابل قبولی بود البته ما می‌توانستیم پیروز این دیدار هم باشیم.

به گزارش فارس از اهواز، تیم استقلال خوزستان در هفته نهم رقابت‌های لیگ بر‌تر کشور، روز جمعه 22 شهریورماه در اهواز پذیرای سپاهان اصفهان است.

انتهای پیام/‌72015/ش30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول