اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اداره آبفای دزفول:

شبکه توزیع آب دزفول 2 کیلومتر توسعه یافت

مدیر اداره آبفای دزفول از توسعه شبکه توزیع آب دزفول به طول 2 کیلومتر در مرداد ماه سال جاری به منظور آبرسانی به متقاضیان جدید خبر داد.

شبکه توزیع آب دزفول 2 کیلومتر توسعه یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، جمال‌الدین برفر اظهار کرد: در پاسخ به تقاضای شهروندان و با هدف آبرسانی به مشترکان جدید طی یک ماه گذشته شبکه آب دزفول در مناطق زیباشهر(کوپیته)، کوی سعدی، آزادگان، فرهنگ شهر، پیام، خیابان 45 متری نبش خیابان امام و شهرک مدرس حدود 2 هزار متر دیگر گسترش یافت.

وی متوسط مصرف آب هر خانوار دزفولی را 558 لیتر در شبانه روز عنوان کرد و افزود: آب مورد نیاز مردم دزفول از طریق 27 حلقه چاه تهیه و در طول 718 کیلومتر شبکه موجود توزیع می‌شود.

مدیر اداره آبفای دزفول همچنین از اصلاح 160 متر شبکه آب مسکن مهرکوپیته (زیباشهر) و امید 13 از نوع لوله پلی‌اتیلن با قطر 110میلی متری در مرداد ماه خبر داد و گفت: در همین مدت 779 مورد کلرسنجی در نقاط مختلف شهر و روستاهای تحت پوشش، لایروبی 19 هزار متر شبکه و شست‌وشوی خطوط فاضلاب مربوط به 420 دستگاه منهول فاضلاب صورت گرفته است.

وی در ادامه رسیدگی و رفع شکستگی 518 مورد حوادث انشعابات و 166 مورد حوادث شبکه را از دیگر اقدامات اداره آبفای دزفول در مرداد ماه سال جاری برشمرد و با اشاره به اینکه انشعابات غیرمجاز هزینه‌های جاری اداره را تا 3 برابر افزایش داده و ارائه خدمات مطلوب به مردم را با مشکل مواجه می‌سازند، خاطرنشان کرد: در یک ماه اخیر 20 مورد انشعاب غیرمجاز شناسایی و تبدیل به مجاز شد.

برفر با بیان اینکه استفاده قانونی شهروندان از آب شرب بهداشتی امکان خدمات رسانی بیشتر در راستای تأمین و توزیع عادلانه آب شرب برای سایر شهروندان را فراهم می‌سازد، اقدام مهم دیگر انجام شده طی این مدت را تعویض 212 فقره کنتور خراب عنوان کرد و افزود: این اقدام نیز در راستای بهینه سازی مصرف آب صورت گرفته است.

گفتنی است شهر دزفول با داشتن بیش از 88 هزار مشترک آب و 22 هزار مشترک فاضلاب از پرجمعیت‌ترین شهرهای شمالی استان محسوب می‌شود.

انتهای پیام/72001/ع/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول