اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 15 تا 21 مهر ماه

هفته ملی کودک در استان مرکزی برگزار می‌شود ‌

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی از برگزاری هفته ملی کودک از 15 تا 21 مهر ماه در استان مرکزی خبر داد.

هفته ملی کودک در استان مرکزی برگزار می‌شود ‌

محمد تقی حقی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: در سال‌های گذشته برنامه‌های روز کودک به عنوان یک هفته با کانون برگزار می‌شد که از امسال این برنامه‌ها با عنوان هفته ملی کودک به مرحله اجرا در خواهد آمد.

وی تصریح کرد: زنده باد کودک، زنده باد زندگی شعار هفته ملی کودک امسال است که به همین مناسبت برنامه‌های ویژه‌ای در سطح مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به اجرا در خواهد آمد.

مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی ادامه داد: در این هفته تمام فعالیت‌ها و اقدامات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در قالب نمایشگاهی به معرض نمایش گذاشته می‌شود.

حقی با اشاره به فعالیت 49 مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: در این مراکز 38 هزار و 558 کودک و نوجوان دختر و پسر عضو هستند.

به گفته وی از مجموع 49 مرکز فعال، 44 مرکز به صورت ثابت، دو مرکز به صورت سیار روستایی و سه کتابخانه پستی در شهرهای محلات، تفرش و اراک فعالیت دارند.

انتهای پیام/87001‌/ش‌20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول