اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا و در هفتمین روز از دهه کرامت

مراسم گرامیداشت امامزادگان در بقعه میرسالار (ع) کهگیلویه برگزار می‌شود

مراسم گرامیداشت امامزادگان فردا و در هفتمین روز از دهه کرامت دربقعه میرسالار (ع) شهرستان کهگیلویه برگزار می‌شود.

مراسم گرامیداشت امامزادگان در بقعه میرسالار (ع) کهگیلویه برگزار می‌شود

رامین چرومی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به برنامه‌های اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد در دهه کرامت اشاره کرد و گفت: این نهاد برنامه‌های متفاوتی را به مناسبت دهه کرامت در سطح امامزادگان سطح استان برگزار می‌کند.

سخنگوی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد در ادامه تصریح کرد: به همین منظور مراسم گرامیداشت امامزاده‌گان شهرستان کهگیلویه در روز 22شهریورماه جاری در هفتمین روز از دهه کرامت راس ساعت 10 صبح در امامزاده میرسالار(ع) بخش دیشموک شهرستان کهگیلویه برگزار می‌شود.

این مسئول تاکید کرد: در این مراسم معنوی برنامه‌های مختلف فرهنگی و مذهبی اجرا می‌شود از این‌رو از کلیه  عموم برای حضور در این مراسم معنوی دعوت می‌شود.

وی، اشاره‌ای به موقعیت جغرافیای امامزاده میرسالار (ع) بخش دیشموک شهرستان کهگیلویه اشاره کرد و گفت: بقعه متبرکه امامزاده میرسالار از نوادگان هفتمین امام شیعیان در 90 کیلومتری شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه واقع شده و سالانه زائران زیادی از داخل و خارج استان برای زیارت این بقعه حضور می‌یابند.

چرومی در ادامه گفت: بیش‌از 70 کیـلومتـر از اطـراف مسیـر جـاده دهـدشـت تا بقعـه متبرکه امامزاده میرسالار پوشیده از جنگل‌های سرسبز بلوط است که اقامتگاه مناسبی برای مسافران  و زائران این بارگاه نورانی و مطهر  است.

مسئول روابط عمومی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این بقعه متبرکه در تنگه‌ای زیبا نزدیک شهر دیشموک واقع شده که وجود گونه‌های مختلف گیاهی با طراوت زیبای فصل بهار اطراف حرم نورانی  امامزاده میرسالار را به تفریحگاهی تماشایی تبدیل کرده است.

وی، اذعان کرد: سلاله و تبار جلیله امامزاده میرسالار به هفت واسطه به حضرت باب‌الحوائج امام موسی الکاظم (ع) منتهی می‌شود.

چرومی با اشاره به این‌که برنامه‌های متنوعی در بقعه امامزاده میرسالار(ع) شهرستان کهگیلویه برگزار می‌شود، تصریح کرد: از کلیه عموم برای شرکت در برنامه‌های معنوی اجرای بقعه متبرکه امامزاده میرسالار دعوت به عمل می‌آید.

سخنگوی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد از هیئت امناء این حرم مطهر، اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کهگیلویه و تمامی کسانی که در اجرای این برنامه یاری می‌کنند تشکر و قدردانی را داریم.

انتهای پیام/82011/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول