اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دفاع مقدس

زنگ ایثار و مقاومت در مدارس نواخته می‌شود

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون گفت: در هفته دفاع مقدس زنگ ایثار و مقاومت در مدارس نواخته می‌شود.

زنگ ایثار و مقاومت در مدارس نواخته می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بردخون، بهرام حسینی‌پناه عصر امروز در جلسه شورای معاونین اداره آموزش و پرورش بردخون اظهارداشت: فصل مهر فصل رویش جوانه‌های امید، فصل خواندن و نوشتن و فصل آشنایی با خدا، فصل همکلاسی‌های دیروز و هم‌نیمکتی‌های امروز است که درب گلستان معرفت به روی مشتاقان علم گشوده می‌شود و صدای جنب و جوش و شور و هیاهوی بچه‌ها فضای مدرسه را پر می‌کند و معلمان درس امروز می‌دهند و کبوتران وجود را به پرواز درمی‌آورند تا به دانش‌آموزان درس خوب زیستن بیاموزند.

وی با تقدیر از تلاش اعضای ستاد پروژه مهر و مدیران مدارس، خاطرنشان کرد: مدارس آماده حضور دانش‌آموزان و آغاز سال تحصیلی جدید است تا بار دیگر صدای آموختن و بهار تعلیم و تربیت شروعی امیدوارانه داشته باشد.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون افزود: همه فرهنگیان از 30 شهریورماه در مدارس حضور خواهند داشت تا فضای مدارس را همراه با دانش‌آموزان عطر و بویی دوباره دهند و بذر محبت و یکدلی دردل‌های پاک بکارند و روزهای 30 و 31 شهریور جشن شکوفه‌ها و بازگشایی در مدارس منطقه برگزار می‌شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون تصریح کرد: اقدامات آغاز سال تحصیلی جدید فراهم شده و نیروهای آموزشی و پرورشی و اداری خود را آماده حضوری پرشور در مدارس می‌کنند تا با تلاش و فعالیت خود ضمن تعالی موجب پیشرفت و توسعه همه‌جانبه کشور اسلامی شوند.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه عظیم، پیچیده و حساس آموزش و پرورش رسالت و مأموریت نهادینه کردن هنجارها و ارزش‌های دینی و ملی و آموزش مهم‌ترین پیش‌ نیازهای توسعه و سرمایه‌های اجتماعی را بر عهده دارد و مردم گرانبهاترین سرمایه‌های زندگی خود یعنی فرزندان را به مدارس و آموزش و پرورش می‌سپارند و بیش از سایر دستگاه‌ها نیاز به توجه و حساسیت برنامه‌ریزان آموزشی و سیاست‌گذاران دولتی و نمایندگان مردم در مجلس دارد.

انتهای پیام/66006/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول