اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کرج:

کرج در حوزه توسعه فضاهای سبز شاهد تحولات اساسی بوده است

شهردار کرج گفت: کرج در حوزه توسعه فضاهای سبز شاهد تحولات اساسی بوده است.

کرج در حوزه توسعه فضاهای سبز شاهد تحولات اساسی بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سیدعلی آقازاده ظهر امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی اظهار داشت: طی سال‌های گذشته با ایجاد فضاهای سبز و افتتاح پارک‌ها و بوستان‌ها گامهای اساسی در مسیر توسعه سرانه‌های فضاهای سبز در این کلانشهر برداشته شده است.

وی ادامه داد: امروز به گونه‌ای شده است که در هر منطقه از شهرداری کرج فضای سبز چهره شهر را متحول کرده میزان سرانه‌های فضاهای سبز با رشد همراه بوده است.

این مسئول با بیان اینکه مسئولان در سازمان پارک‌ها و فضای سبز گام‌های بسیار مثبتی را در مسیر توسعه این مهم برداشته‌اند افزود: رشد فضاهای سبز در کرج به گونه‌ای است که امروز شاهد رشد 50 درصدی فضاهای سبز در کرج هستیم.

آقازاده در ادامه سخنان خود به استحصال آب خام طی چهار سال گذشته اشاره کرد و گفت: این میزان در سال 88، 500 لیتر در ثانیه بوده و امروز به 990 لیتر در ثانیه رسیده است.

شهردار کرج همچنین به افزایش تعداد پارک‌های سطح کرج از 150 به 230 خبر داد و افزود: 80 پارک به پارک‌های شهر کرج افزوده شده است.

وی بهسازی و بازسازی پارک‌های فرسوده را نیز یکی از مهمترین اقدامات شهرداری طی این مدت عنوان کرد و افزود: با بهسازی و بازسازی این فضاها نیز گامی اساسی در جهت زیباسازی این محیط‌‌ها برداشته شده است.

در ادامه این مراسم از دو کتاب آمارنامه حمل و نقل و ترافیک کلانشهر کرج و آموزش ترافیک شهروندی رونمایی شد.

براساس این گزارش، کتاب آمارنامه حمل و نقل و ترافیک کلانشهر کرج اطلاعاتی شامل جمعیت و اشتغال شهر کرج، مناطق و نواحی ترافیکی داخلی شهر، مناطق شهرداری و حریم شهر کرج، تراکم جمعیت مناطق ترافیکی، شبکه معابر اصلی شهر و ... را در خود جای داده است.

همچنین در کتاب آموزش ترافیک شهروندی نیز مطالبی چون اهمیت و جایگاه آموزش ترافیک، آموزش ترافیک و روش‌های آن و اهمیت و لزوم رعایت قوانین و مقررات عنوان شده است.

انتهای پیام/2302/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول