اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تبریز:

ایجاد و توسعه فضای سبز پایدار نیاز شهر تبریز است

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تبریز نیاز این شهر را ایجاد و توسعه فضای سبز پایدار اعلام و بر لزوم برنامه‌ریزی و تخصیص اعتبارات لازم برای تحقق این امر تأکید کرد.

ایجاد و توسعه فضای سبز پایدار نیاز شهر تبریز است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، سیروس تقی‌پور که در نشست مشترک سرپرست شهرداری با مدیران، مهندسین ناظر و پیمانکاران حوزه فضای سبز تبریز سخن می‌گفت با اعلام این مطلب تصریح کرد: این سیاست در راستای پایداری و دائمی بودن فضای سبز، کاهش هزینه‌ها و نیز مدیریت بهینه فضای سبز باید در دستور کار قرار گیرد.

وی در ادامه با اعلام اینکه به دنبال مهندسی مجدد فضای سبز شهری هستیم خواستار پیش‌بینی و تخصیص اعتبارات و بودجه‌های کلان و ویژه برای تحقق برنامه‌های در دستور کار این سازمان از سوی مدیریت جدید شهرداری تبریز شد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تبریز در بخش دیگری از سخنان خود کاشت گونه‌های گیاهی پایدار، حذف چمن و جایگزینی درختچه به جای آن‌، مدیریت منابع آبی، توافق برای کاشت یک‌هزار و 250 هکتار از اراضی خالی شهر بدون توجه به موضوع مالکیت آن‌ها، اعمال مکانیزم‌های نظارتی و کنترلی شدید و قوی برای حفظ، صیانت و گسترش فضای سبز، برنامه‌ریزی برای تعمیم روند کاشت در غرب تبریز و توسعه جنگل‌کاری‌های در دست اجرا را از جمله برنامه‌های کلان این سازمان اعلام کرد.

تقی‌پور در عین حال با تأکید بر لزوم حمایت‌های مالی و اعتباری از طرح‌های حوزه فضای سبز شهری تصریح کرد: تنها برای تحقق و اجرای طرح کاشت یک‌هزار و 250 هکتار از اراضی خالی توافق شده به بیش از 300 میلیارد ریال اعتبار نیاز داریم که امیدواریم سرپرست محترم شهرداری نسبت به تخصیص اعتبارات مورد نیاز برای اجرای این طرح دستورات لازم را صادر کنند.

انتهای پیام/60002/ش/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول