اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

مسیر دومین چشمه آب شور جهان در معرض تهدید

هنوز ماجرای انتقال زباله‌های مرکز استان مازندران به چهاردانگه برای مردم هضم نشده که خبر انتقال زباله‌های صنعتی ساری به این منطقه رنجی دیگر برای مردم ایجاد کرده ‌است.

مسیر دومین چشمه آب شور جهان در معرض تهدید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، نخستین نشست هم‌‌اندیشی خبرنگاران چهاردانگه‌ برای نخستین بار با همکاری اعضای شورای شهر کیاسر و بخشدار منطقه چهاردانگه ساری بعدازظهر امروز با حضور چند نفر از اهالی رسانه برگزار شد.

در حال حاضر انتقال زباله ساری به منطقه چهاردانگه ساری معضلات زیادی را برای منطقه ایجاد کرده و جلوگیری از ورود زباله مهم‌ترین دغدغه مردم این منطقه شده است.

البته مردم منطقه چهاردانگه ساری به وعده‌های مسئولان برای احداث کارخانه زباله‌سوز در ساری دلخوش کردنده بودند که ناگهان خبر انتقال زباله‌های صنعتی و پزشکی ساری به منطقه، سکوتی را در جلسه حکم‌فرما کرد.

در حالی بحث انتقال زباله‌های صنعتی و پزشکی به منطقه چهاردانگه ساری توسط یکی از مسئولان مطرح شد که هنوز مسئله انتقال زباله‌های ساری به این منطقه برای مردم قابل هضم نیست.

بحث انتقال زباله مرکز استان مازندران به چهاردانگه باعث متواری کردن سرمایه‌گذاران از این منطقه شده است و بخشدار منطقه چهاردانگه نیز در نشست خبرنگاران منطقه چهاردانگه ساری به این موضوع تلویحا اشاره کرد.

اهالی رسانه در دیدار با مسئولان چهاردانگه ساری

عضو شورای اداری شهرستان ساری در این جلسه به وجود چشمه طبیعی و گردشگری سورت نیز اشاره کرد و گفت: هر روز شاهد حضور گردشگران زیادی در منطقه چشمه سورت هستیم که وجود زباله می‌تواند در کاهش جذب توریست در این منطقه موثر باشد.

بشیر عمادی شهردار شهر کیاسر نیز موضوع زباله را مهم‌ترین معضل برای منطقه چهاردانگه ساری اعلام کرد و گفت: هر روز شاهد بروز تصادفات زیادی در منطقه هستیم که بخش عمده‌ای از تصادفات ناشی از لیزخوردن ماشین‌ها در مسیری است که شیرابه‌های زباله ریخته می‌شود.

نقی شریعت عضو شورای شهر کیاسر در ادامه به برخی نامهربانی‌هایی که به مردم منطقه چهاردانگه می‌شود اشاره کرد و گفت: بی‌توجهی به مردم منطقه چهاردانگه ساری تنها مربوط به حوزه مالی و اعتباری نیست.

سه نفر از اعضای شورای شهر کیاسر

وی به انتقال زباله مرکز استان مازندران به منطقه چهاردانگه اشاره کرد و با طرح سئوالی گفت: آیا انتقال زباله به این منطقه ربطی به مسائل مالی دارد.

دیگر عضو شورای شهر کیاسر، فضل‌الله شیخی به نبود رسانه مکتوب در این منطقه اشاره کرد و گفت: بسیاری از مراسم مختلف در کیاسر اطلاع‌رسانی نمی‌شود.

محمد آهنگری نیز دیگر عضو شورای شهر کیاسر بود که به وجود استعدادهای زیاد در منطقه چهاردانگه ساری اشاره کرد و گفت: استعدادهای منطقه نیاز به معرفی از طرف رسانه‌ها دارند.

بابک یوسفی دیگر عضو شورای شهر کیاسر که مسئولیت اطلاع‌رسانی شورای شهر کیاسر را برعهده دارد، تاکید کرد: زمینه‌ای فراهم می‌کنیم که اطلاعات و اخبار منطقه را در اختیار رسانه‌های استان مازندران قرار دهیم.

خلیل جهان‌آرا دیگر عضو شورای شهر کیاسر از عدم توجه مسئولان به منطقه گردشگری چورت اشاره کرد و گفت: اهالی رسانه چهاردانگه قابلیت‌های گردشگری منطقه را اطلاع‌رسانی کنند.

به گزارش فارس خبرنگاران بخش چهاردانگه نیز بر لزوم همکاری مسئولان با اصحاب رسانه تاکید کردند که مورد موافقت مسئولان قرار گرفت.

عضو شورای شهر به همراه دو نفر از خبرنگاران

در انتهای این نشست، خبرنگاران بخش چهاردانگه سیدحسن موسوی را به عنوان رئیس مجمع خبرنگاران چهاردانگه انتخاب کردند تا به طور مشترک مسائل و مشکلات به‌حق مردم منطقه در رسانه‌های استان مازندران منعکس شود.

انتهای پیام/86004/غ40/ض10021

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول