اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شهرستان عسلویه خبر داد

برگزاری جشن‌های دهه کرامت در تمام پایگاه‌های عسلویه

فرمانده سپاه شهرستان عسلویه از برگزاری جشن‌های دهه کرامت در تمام پایگاه‌های عسلویه خبر داد.

برگزاری جشن‌های دهه کرامت در تمام پایگاه‌های عسلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، خلیل رفعتی بعد از ظهر امروز در آیین برگزاری جشن دهه کرامت در رده‌های سپاه و بسیج شهرستان عسلویه در حسینیه صاحب‌الزمان (عج) ضمن تبریک سالروز این ولادت خجسته به تبیین ویژگی‌های حضرت فاطمه معصومه (س) پرداخت و وجود بارگاه کریمه اهل‌بیت (ع) در شهر مقدس قم را یکی از برکات الهی دانست که باعث برکات فراوان در ایران اسلامی شده است.

وی افزود: این بانوی بزرگوار که فرزند حضرت موسی بن جعفر (ع) و خواهر امام رضا (ع) است، دارای چنان مرتبه و مقامی است که خاص و عام او را به عنوان معصومه (س) لقب داده‌اند.

فرمانده سپاه شهرستان عسلویه ادامه داد: امام رضا (ع) در حدیثی فرموده‌اند «کسی که فاطمه معصومه (س) را در قم زیارت کند، مثل آن است که مرا زیارت کرده باشد» که این خود نشانه مقام بالای این بانوی گرانقدر است.

وی گفت: زندگی بانوان اسلامی باید برگرفته از زندگی آن بزرگوار باشد اگر حضرت زینب (س) ماموریت داشتند که با سخنرانی خود کاخ یزید را بر باد دهند، امروز هم زنان ما ماموریت بزرگی در زمان خود دارند که باید انجام دهند.

فرمانده سپاه خاتم‌الانبیا (ص) عسلویه به ورود دشمن در جامعه با ابزارهای مختلف برای ایجاد بی بند و باری اشاره کرد و یادآور شد: دشمنان از هیچ تلاشی در جامعه برای ایجاد بی بند و باری فروگذاری نکرده‌اند که ما باید هوشیاری خود را بیشتر کنیم و دشمنان را در سطوح مختلف ناکام بگذاریم.

وی از برگزاری جشن‌های دهه کرامت در تمام پایگاه‌های مقاومت شهرستان عسلویه خبر داد.

بخشدار مرکزی عسلویه نیز به نقش زنان در جامعه اشاره کرد و گفت: بدحجابی در جامعه رو به گسترش است که پدران و مادران در این زمینه باید هوشیارتر باشند.

محمد احمدپور اظهار داشت: اگر پدران و مادران با فرزندان خود در خانواده دوست باشند شاهد چنین وضعیتی در جامعه نخواهیم بود.

انتهای پیام/2451/م20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول