اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دومین جشنواره فیلم اولی‌ها

مراسم فارغ‌التحصیلی هنرجویان فیلمسازی برگزار شد

قطار دومین جشنواره «فیلم اولی‌ها» در همدان به پایان خط رسید و برای نخستین بار مراسم فارغ‌التحصیلی هنرجویان فیلمسازی انجمن سینمای جوانان همدان برگزار شد.

مراسم فارغ‌التحصیلی هنرجویان فیلمسازی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، از 16 شهریور ماه مجتمع فرهنگی ـ سینمایی شهید آوینی میزبان جشنواره فیلم اولی‌ها بود.

این جشنواره که از 16 شهریور ماه در دفاتر انجمن سینمای جوانان ایران برگزار شد، در همدان نیز در بخش اصلی با نمایش فیلم‌های هنرجویان فارغ‌التحصیل از انجمن سینمای جوانان ایران و در بخش جنبی با نمایش آثار فیلم کوتاه هنرمندان ایرانی و خارجی تا پایان روز سه‌شنبه 19 شهریور برگزار شد.

دومین جشنواره فیلم اولی‌ها در همدان امسال با نمایش 120 فیلم کوتاه هنر جویان دفاتر 60گانه سینمای جوان در سراسر کشور در چهار روز از ساعت 16 تا 20 در مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی میزبان علاقه‌مندان فیلم کوتاه بود.

دومین جشنواره فیلم اولی‌ها از 16 تا 19 شهریور ماه توسط انجمن سینمای جوانان ایران و به دبیری هاشم میرزاخانی در همدان و سراسر کشور برگزار شد.

در پایان هر روز پس از نمایش عمومی آثار فیلم کوتاه دفتر، جلسات نقد و بررسی توسط دو تن از اساتید به نام‌های بابک رضاپور و محسن سعیدی و با حضور هنرمندان، هنرجویان و عوامل تهیه فیلم‌ها در سالن کنفرانس مجتمع شهید آوینی برگزار شد که با استقبال کم نظیر هنرمندان و هنرجویان عرصه  فیلم کوتاه و سینما روبرو شد.

به گزارش انجمن سینمای جوانان دفتر همدان در آخرین روز از برگزاری جشنواره پس از نمایش و نقد و بررسی آثار، خسرو بیات مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با حضور در جمع سینماگران و فارغ‌التحصیلان انجمن سینمای جوانان همدان کلید رفع مشکلات فرهنگی و اجتماعی شهر و استان همدان را به دست فیلمسازان آثار فیلم کوتاه دانست و از فارغ‌التحصیلان و هنرمندان شهر همدان خواست تا با همدلی برای ارتقای سطح فرهنگی و شناسایی استان همدان به عنوان یکی از استان‌های تاریخی و پیشرو در زمینه‌های هنری و فرهنگی تلاش کنند و همچون گذشته استان همدان در زمره‌ بهترین‌های فرهنگ و هنر قرار گیرد .

 در آخرین روز از برگزاری این جشنواره برای نخستین بار مراسم فارغ‌التحصیلی هنرجویان فیلمسازی انجمن سینمای جوانان همدان برگزار شد.

انتهای پیام/89003/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول