اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پزشکی قانونی اصفهان:

اجساد 5 اصفهانی در حادثه قم - تهران شناسایی شد

مدیرکل پزشکی قانونی اصفهان گفت: اجساد 5 اصفهانی در حادثه قم - تهران با توجه به جراحات شدید و با کمک بستگانشان شناسایی شدند.

اجساد 5 اصفهانی در حادثه قم - تهران شناسایی شد

علی سلیمانپور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در پاسخ به این سئوال که چند نفر از حادثه دیدگان قم تهران شناسایی شدند، اظهار کرد: تا آخر وقت دیروز 12 نفر از اجساد شناسایی شدند که از این تعداد پنج نفر دارای شناسنامه اصفهان هستند.

وی در ادامه بیان کرد: با توجه به جراحات وارده شده شناسایی این افراد کار بسیار مشکلی است، اما همکاران ما در پزشک قانونی تمام سعی خود را برای شناسایی به کار گرفته‌اند.

مدیرکل پزشکی قانونی اصفهان در ادامه خاطرنشان کرد: آزمایشگاه ژنتیک تهران تا اوایل هفته اجساد را شناسایی می‌کند و تمامی والدین این اجساد نمونه‌های خود را برای مطابقت باید به آزمایشگاه ژنتیک تهران ارسال کنند.

وی در مورد اجساد شناسایی شده و دستور دفن آنها افزود: اسامی این پنج هم استانی را به مسئولان اعلام و جواز دفنشان را صادر کردیم و اجساد هم تحویل بستگانشان شد.

به گزارش فارس، حادثه‌ تصادف دو دستگاه اتوبوس که در دوشنبه شب اتفاق افتاد تعداد 43 کشته بر جای گذاشت که با توجه به آمار سرنشینان اتوبوس اصفهان تعداد 36 نفر از هم استانی‌هایمان در این اتوبوس بودند که بنا به گفته مسئولان حمل و نقل استان اصفهان آمار دقیقی از کشته شدگان و بازماندگان اصفهانی در دست نیست و با کمک خانواده‌های این عزیزان و پزشکی قانونی تعداد پنج نفر از این افراد شناسایی شدند.

انتهای پیا/2301/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول