اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر تبریز:

به هیچ عنوان در محل موزه‌شهر تبریز مستقر نخواهم شد

عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: اگر قرعه استقرار در اتاق‌های موزه شهر به نام من بیفتد به هیچ عنوان در اتاق‌هایی که متعلق به این مجموعه باشد مستقر نخواهم شد.

به هیچ عنوان در محل موزه‌شهر تبریز مستقر نخواهم شد

ایران آهور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: در این تصمیم‌گیری تنها نبوده و چهار نفر از اعضای دیگر نیز با او هم عقیده هستند.

وی با اشاره به اینکه در آخرین جلسه رسمی شورا، تصمیم‌گیری بر استقرار اعضا در ساختمان شماره 2 شهرداری گرفته شده بود، افزود: بعد از این جلسه تصمیم‌گیری رسمی در این زمینه گرفته نشده و در حرف‌های حاشیه‌ای شورا از عدم امکان استقرار در ساختمان شماره 2 به دلایلی نظیر پارکینگ و تجاری بودن این ساختمان سخن گفته شد که بنده هم مخالفت خود را اعلام کردم.

عضو شورای شهر تبریز تاکید کرد: در حال حاضر افکار عمومی نسبت به بحث موزه حساسیت نشان می‌دهند و شورا باید در این زمینه تجدید نظر و بازنگری کند.

منتخب مردم تبریز برای شورای چهارم، دموکراسی را اصل انتخاب خود و سایر اعضا عنوان کرد و گفت: ما منتخب مردم هستیم و اگر تصمیمی بگیریم که مخالف نظر آن‌ها باشد باید به این امر تمکین کنیم و نظر آن‌ها را نظر خود بدانیم که در مورد موزه هم در حال حاضر مردم از تصمیم ما رضایت ندارند.

وی یادآور شد: در مورد موزه محور تصمیم‌گیری برای بازسازی، مقاوم‌سازی و بهسازی بود و استقرار اعضای شورا در اولویت بعدی قرار داشت اما با توجه به فضای کنونی در هر صورت باید به منظور احترام به افکار عمومی در این زمینه و جابه‌جایی و استقرار در آن تجدید نظر شود.

گفتنی است، همزمان با آغاز چهارمین شورای اسلامی شهر تبریز بخشی از دومین موزه جهان در تبریز تخلیه شده تا اعضای شورای شهر تبریز به عنوان دفاتر از آن استفاده کنند.

براساس تصمیم‌گیری اعضای شورا استقرار نفرات شورا در اتاق‌های موزه شهر تبریز با قرعه‌کشی انجام می‌شود.

انتهای پیام/60001/م40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول