اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با رأی اکثریت اعضای شورا

شهردار ماکلوان ابقا شد

محمدعلی صادقی شهردار شهر جدیدالتاسیس ماکلوان فومن با اکثریت آرای اعضای شورای اسلامی این شهر ابقا شد.

شهردار ماکلوان ابقا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از فومن، در نخستین جلسه شورای شهر ماکلوان شهردار این شهر ابقا شد.

محمدعلی صادقی پیش از ظهر امروز در جمع اعضای هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ماکلوان با قدردانی از حسن انتخاب اعضای شورای این شهر گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته را ارائه کرد.

وی اظهار کرد: بودجه سال جاری شهرداری ماکلوان 4 میلیارد و 500 میلیون ریال بوده که برای شهر جدیدالتاسیس ماکلوان دفتر شهرداری، اتوماسیون اداری و بخش‌های مختلف اداری منظور شده است.

شهردار ماکلوان، پرداخت بدهی جاری شدن سیل فروردین‌ ماه سال گذشته به پیمانکاران، شن‌ریزی 15 کیلومتر از راه مواصلاتی سرچشمه کاسی‌سرا و ... را از مهم‌ترین اقدام‌های صورت گرفته شهرداری ماکلوان برشمرد.

وی با اشاره به جذب سرمایه‌گذار برای آبادانی و توسعه بیشتر شهر تازه تاسیس ماکلوان گفت: ظرفیت موجود و موقعیت گردشگری و توسعه منطقه فومن اهمیت مشارکت مردم را در این شهر مضاعف‌تر می‌کند.

صادقی، با بیان اینکه بستر سرمایه‌گذاری در ماکلوان فراهم است، تصریح کرد: ماکلوان در مسیر منطقه گردشگری شهرک تاریخی ماسوله قرار دارد.

وی افزود: قرار داشتن ماکلوان در مسیر راه شهرک تاریخی ماسوله حساسیت توسعه این شهر را مضاعف کرده است و با ورود هزاران گردشگر داخلی و خارجی در سال به ماسوله اهمیت توسعه و برطرف شدن کمبودهای این شهر بیشتر می‌شود.

این مسئول بر تعامل، وحدت و همفکری شوراها با شهردار تأکید کرد و یادآور شد: این همفکری موجب می‌شود تا شهردار نیز خود را مستقل از شورا نداند و با هدف توسعه شهر رضایت شهروندان را کسب کند.

وی نبود ماشین آتش‌نشانی را از مشکلات اصلی شهرداری ماکلوان عنوان کرد و افزود: با توجه به تازه تاسیس بودن شهرداری ماکلوان با کمبود امکانات اولیه مواجه هستیم و نبود ماشین‌آلات لازم و آتش‌نشانی از مهم‌ترین معضلات این شهرداری است.

صادقی خاطرنشان کرد: برای گسترش و توسعه شهر ماکلوان نیازمند آزادسازی حریم‌ها هستیم که این امر در توان شهرداری نیست.

وی با بیان اینکه شهر ماکلوان آماده آبادانی بهتر و رونق اقتصادی است، تصریح کرد: تمام تلاش شورای شهر و شهرداری بر آماده‌سازی بستر لازم برای گسترش شهر و فراهم کردن فرصت برای سرمایه‌گذاران است که بتوانند در این شهر توریستی سرمایه‌گذاری کنند و رونق شهر صورت گیرد.

به گزارش فارس، بخش سردار جنگل فومن از 30 خردادماه سال 91 طبق مصوبه هیئت دولت، به مرکزیت «ماکلوان بالا و پایین» به شهر تبدیل شد.

شهرداری شهر ماکلوان در دهه فجر سال گذشته با حضور استاندار و مسئولان گیلان تاسیس و راه‌اندازی شد.

انتهای پیام/84001/ز40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول