اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل:

شورابیل صاحب پارک صخره‌ای 2 هکتاری می‌شود

شهردار اردبیل از آغاز عملیات احداث پارک صخره‌ای شورابیل اردبیل در فضای دو هکتار خبر داد.

شورابیل صاحب پارک صخره‌ای 2 هکتاری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری صبح امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی و خدماتی شهرداری منطقه سه اردبیل اظهار داشت: با تملک انجام شده، انتخاب پیمانکار و عقد قرار‌داد با وی قرار است پشت دانشگاه اردبیل در فضای دو هکتار در یک طراحی ویژه پارک صخره‌ای احداث شود.

وی با بیان اینکه به معنای اخص کلمه اردبیل به کارگاه عمرانی تبدیل شده، عنوان کرد: منظور از کارگاه عمرانی فقط ساختمان‌سازی نیست بلکه در گوشه گوشه این شهر شاهد ریخته شدن اجرای مصالح سیمانی، میلگرد و اجرای پروژه‌هایی همچون خیابان‌کشی، توسعه فضای سبز و آسفالت‌ریزی و... هستیم که این حجم عملیات و گستردگی کار سبب شده تا بتوانیم به اردبیل لقب کارگاه عمرانی وسیع و خدمات‌رسانی گسترده را بدهیم.

شهردار اردبیل یادآور شد: دو هفته پیش افتتاح پروژه‌های منطقه چهار را شاهد بودیم و به صورت روز‌شمار میزان تولید آسفالت رو به افزایش است به طوری که روزانه یک هزار و 500 تا یک هزار و 700 تن آسفالت تولید و پخش می‌کنیم.

بدری گفت: از ابتدای امسال تاکنون موفق شدیم 185 هزار تن آسفالت تولید و پخش کنیم در حالی که قیمت قیر دو برابر شده است.

این مسئول ارزش هزینه‌ای معابر شهری را 37 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: حدود 4 هزار مترمربع در منطقه سربند توسعه فضای سبز در دستور کار قرار گرفته و در ورودی شورابیل بوستان 30 هزار متر‌مربعی در حال اجراست.

شهردار اردبیل از عقد قرار‌داد با پیمانکار برای اجرای پارک صخره‌ای شورابیل در مساحت 2 هکتار خبر داد.

به اعتماد شورا پاسخی در عمل و ایجاد رضایت‌مندی در بین مردم می‌دهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بدری در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک دهه کرامت و فرارسیدن هفته دفاع مقدس بیان داشت: ما امروز هر توفیقی را که به دست می‌آوریم در سایه عزت‌مندی و صلابت ملت ایران در صحنه‌های مختلف به ویژه شهدای گران‌سنگ، جانبازان آزادگان و ایثار‌گران است.

وی تصریح کرد‌: شهرداری همچنان با شعار «خدمت به مردم آرمان ماست، آبادانی شهر برنامه ماست » تلاش می‌کند تا در نهایت درجه رضایت واقعی مردم را فراهم آورند.

شهردار اردبیل ادامه داد: با قدردانی از اعتماد اعضای شورای شهر اردبیل به عنوان نمایندگان پارلمان محلی به بنده سعی خواهیم کرد با همدلی و هم‌افزایی و همفکری و همراهی کارها را به پیش ببریم و جواب اعتماد شورای شهر را با خدمت‌رسانی صادقانه، بی‌منت و شبانه‌روزی به مردم بدهیم.

بدری افزود: مدیریت شهری اردبیل تلاش می‌کند تا همفکری و تلاش شبانه‌روزی و حمایت شورای شهر و مسئولان استان خدمات محبوبی را ارائه کنند، اما بنده معتقدم به رغم این سعی وافر هنوز به مطلوبیت و رضایت‌بخشی کامل نرسیده‌ایم و با آن فاصله داریم که امید می‌رود در دوره جدید مسئولیت شورا و شهرداری بسیاری از نارضایتی‌ها به رضایت‌مندی بدل شود.

این مسئول تاکید کرد: در گرامیداشت هفته دولت تا دفاع مقدس شهرداری بر اساس رسم دیرینه 64 پروژه عمرانی و خدماتی خود را با اعتبار بالغ بر 572 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رساند.

شهردار اردبیل متذکر شد: امروز شاهد افتتاح پروژه‌های شهرداری منطقه سه در جلوی ساختمان جدید شهرداری منطقه سه اردبیل هستیم که این افتتاح امیدواریم نوید بخش عمران و آبادانی این منطقه بوده و 17 پروژه عمرانی و خدماتی با اعتبار بالغ بر 206 میلیارد ریال مورد پسند همشهریان این منطقه قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بدری در پایان سخنان خود همچنین از تعیین تکلیف اراضی با کاربری عمومی خیابان عطایی اردبیل بعد از گذشت 17 سال با همت و درایت وزیر سابق راه ‌و شهرسازی و شورای عالی معماری خبر داد و اذعان داشت: امیدواریم با این تعیین تکلیف گشایشی در 11 هکتار معابر شهری انجام شود.

انتهای پیام/62001/ن40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول