اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گلایه نماینده مردم خمینی‌شهر از کوتاهی مسئولان:

چه کسی پاسخگوی کوتاهی در خدمات‌رسانی درمانی به جانبازان است

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان بنیاد شهید و جانبازان استان و کشور باید جوابگوی خانواده‌های جانبازان و رزمندگان برای خدمات درمانی و اورژانسی آنها باشند.

چه کسی پاسخگوی کوتاهی در خدمات‌رسانی درمانی به جانبازان است

محسن صرامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خمینی‌شهر اظهار کرد: از یکسال گذشته پیگیر کوتاهی مسئولان بنیاد شهید استان برای فوت سه نفر از جانبازان و رزمندگان دوران دفاع مقدس خمینی شهر بوده‌ام، اما هنوز به جواب قطعی و مشخصی از طرف مدیرکل بنیاد شهید وجانبازان استان و کشور نرسیده‌ام.

وی افزود: با توجه به مقام و منزلت جانبازان و آزادگان و رزمندگان 8 سال دفاع مقدس سئوالی که از مسئولان مربوطه وجود دارد این است که جایگاه و متولی رسیدگی به مشکلات درمانی و سلامتی جانبازان در نظام جمهوری اسلامی کیست و کجاست.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس موظف به پیگیر رسیدگی به مشکلات جانبازان هستند، گفت: مدتی قبل سیف الله عابدی، یکی از نیروهای بازنشسته سپاه و از جانبازان 55 درصدی که 8 سال در دوران اسارات بوده به علت بیماری ریوی و عوارض دوران اسارات به بیمارستان شهید صدوقی مراجعه کرد، اما پذیرش نمی‌شود.

وی افزود: یک روز بعد همزمان با روز تعطیلی (جمعه) سیف الله عابدی توسط یکی از همرزمان و خانواده به علت شدت بیماری به درمانگاه قدس خمینی شهر مراجعه می‌کند که با اعتراض پزشک برای انتقال جانباز توسط خودروی شخصی مواجه می‌شوند، پزشک اعلام می‌کند شهید عابدی باید هر چه سریع‌تر به یکی مراکز شهر اصفهان انتقال پیدا کند.

صرامی با اشاره به اینکه هیچ یک مراکز آمبولانس دولتی برای انتقال این جانباز جوابگو نبوده‌اند، گفت: پس از تلاش همراهان جانباز به وسیله یک آمبولانس بخش خصوصی و تجهیزات کم با دریافت هزینه‌ای حدود 100 هزار تومان به بیمارستان صدوقی انتقال پیدا می‌کند، اما به علت تاخیر در میان راه به شهادت می‌رسد.

وی تصریح کرد: این روش خدمات رسانی این سئوال را به وجود می‌آورد و با توجه به بودجه‌های دولتی و شعارهای مسئولان برای حفظ و حمایت از جانبازان جنگ چه کسی متولی رسیدگی و خدمات رسانی درمانی و اورژانسی به جانبازان برای جلوگیری از شهادت آنها است.

این نماینده مجلس افزود: امروز دغدغه‌های درمان و سلامتی جانبازان و کمبودهای زندگی مهم‌ترین دغدغه‌های زندگی خانواده جانبازان، آزداگان و رزمندگان است.

وی بیان داشت: ما به دنبال شناسایی و جوابگویی عامل کوتاهی در خدمات رسانی به جانبازان و رزمندگان هستیم.

صرامی گفت: مسئولان بنیاد شهید استان و کشور موظف هستند با اسناد و مدارک قانع کننده پاسخ گویی افکار عمومی و خانواده‌های شهدا و جانبازان باشند.

انتهای پیام/2301/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول