اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خواست مدیرکل بنیاد شهید استان مرکزی

کلینیک تخصصی جانبازان اراک بهترین خدمات را به جانبازان ارایه دهد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی از مسئولان پلی کلینیک تخصصی جانبازان اراک خواست بهترین خدمات درمانی را به جانبازان و معلولان استان ارائه دهد.

کلینیک تخصصی جانبازان اراک بهترین خدمات را به جانبازان ارایه دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک حجت‌الاسلام والمسلمین حسن هنرمند ظهر امروز در بازدید سرزده از پلی کلینیک تخصصی جانبازان اراک اظهار داشت: جانبازان در راه حفظ این انقلاب ارزشمندترین سرمایه خود را فدا کردند و امروز حق دارند از بهترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات و امکانات درمانی برای درمان خود استفاده کنند.

وی تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های بنیاد شهید رسیدگی به امور درمانی جانبازان و جامعه هدف است که در این راستا تلاش داریم بهترین امکانات درمانی را برای این عزیزان فراهم سازیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی ادامه داد: خوشبختانه این پلی کلینیک از بخش‌های بسیار خوب و تخصصی برخوردار است که جا دارد در این فرصت از زحمات پرسنل زحمتکش این مجموعه قدردانی کنیم.

هنرمند افزود: این پلی‌کلینیک در حال حاضر در بخش‌های اورژانس، درمانگاه شبانه‌روزی، ویزیت عمومی، دندانپزشکی، آزمایشگاه، رادیولوژی، شنوایی سنجی، اپتومتریست، سونوگرافی، تزریقات و پانسمان، مامایی و مشاوره ژنتیک خدمات ارزنده‌ای به بیماران ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/87004/ع10/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول