اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش پالایشگاه جم خبر داد

برگزاری 50 هزار ساعت آموزش در پالایشگاه جم

رئیس آموزش پالایشگاه جم از برگزاری 50 هزار ساعت آموزش در پالایشگاه جم خبر داد.

برگزاری 50 هزار ساعت آموزش در پالایشگاه جم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان جم، احمد رحیمی‌حیاتی ظهر امروز در آیین برگزاری دوره آموزشی "شیرهای صنعتی، تعمیر و نگهداری" در شرکت پالایش گاز فجر جم اظهار داشت: پالایشگاه جم در برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی و توانمندسازی کارکنان و مدیران اهتمام خاصی دارد.

وی افزود: افزایش سطح کیفی دوره‌های آموزشی و تخصصی‌تر کردن آموزش‌ها در دستور کار قرار دارد و امیدوار هستیم به نتایج مورد نظر برسیم.

این مسئول با اشاره به برگزاری دوره جدید آموزشی نیز خاطرنشان کرد: یک دوره آموزشی سه روزه "شیرهای صنعتی – تعمیر ونگهداری" با حضور جمعی از کارکنان واحدهای فنی پالایشگاه در محل اداره آموزش برگزار شد.

رحیمی‌حیاتی تصریح کرد: ابوالفضل شیرازی استاد برجسته حوزه مکانیک در صنعت نفت و گاز این دوره آموزشی را مدیریت کرد.

رئیس آموزش پالایشگاه جم اضافه کرد: اجزاء و ساختمان عمومی شیرها، طریقه تعمیرات یا تعویض و روش‌های شستشو و سند پلاست داخل شیرها برخی از سرفصل موضوعات مطرح شده در این دوره بوده است.

وی افزود: آب‌بندی و روغن‌کاری و گریس‌کاری و نقش آب‌بندی در شیرآلات و تجهیزات نفت و گاز و پتروشیمی نیز در این دوره آموزشی برای شرکت کنندگان تشریح شد.

رحیمی‌حیاتی از برگزاری 50 هزار ساعت آموزش در پالایشگاه جم خبر داد و گفت: کل آموزش سه ماهه اول سال جاری کارکنان شرکت پالایش گازفجرجم حدود 50 هزار ساعت بوده که این میزان ساعت آموزشی نشان دهنده اهتمام جدی و توجه کافی به آموزش برای نیروهای انسانی پالایشگاه است.

این مسئول بیان داشت: برگزاری این دوره‌های آموزشی بدون شک به بهره‌وری و تقویت دانش عمومی کارکنان کمک خواهد کرد.

وی متذکر شد: ارتباط مستمر با دانشگاه‌های کشور و تعامل بسیار سازنده با آنها در زمینه‌های مختلف و همچنین برگزاری دوره‌های متعدد کارآموزی برای دانشجویان نیز از دیگر اقدامات اداره آموزش پالایشگاه فجر جم محسوب می‎شود.

انتهای پیام/2451/ن20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول