اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست HSE شهرک توحید شرکت پالایش گاز فجر جم:

رزمایش تخصصی آتش‌نشانی در پالایشگاه جم برگزار شد

سرپرست HSE شهرک توحید شرکت پالایش گاز فجر جم گفت: رزمایش تخصصی آتش‌نشانی در پالایشگاه جم برگزار شد.

رزمایش تخصصی آتش‌نشانی در پالایشگاه جم برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، غلامرضا اکبری بعد از ظهر امروز در آیین برگزاری رزمایش آتش سوزی در شهرک توحید شرکت پالایش گاز فجر جم اظهار داشت: رعایت مسایل ایمنی در پالایشگاه جم از مهم‌ترین اولویت‌هاست و در سال‌های اخیر در این مسیر اهتمام خوبی داشته‌ایم.

سرپرست HSE شهرک توحید شرکت پالایش گاز فجر جم خاطر نشان کرد: این رزمایش با نظارت رئیس و مسئول ایمنی و آتش‌نشانی پالایشگاه، سرپرست حراست و مسئول تصفیه خانه شهرک در آبرسانی شهرک برگزار شد.

وی ضمن تشکر از تمام واحدهایی که در این رزمایش همکاری کرده‌اند ابراز داشت: این رزمایش به دنبال ابلاغ طرح و دستورالعمل مشخص و به‌منظور افزایش توان عملیاتی و هماهنگی بیشتر بین پرسنل صورت گرفته است.

سرپرست HSE شهرک توحید شرکت پالایش گاز فجر جم ادامه داد: آتش‌نشانی شهرک توحید،‌ اورژانس و حراست در این رزمایش حضور فعالی داشتند.

وی هدف از این مانور را ارزیابی و ایجاد هماهنگی بین واحدهای مستقر در شهرک دانست و تصریح کرد: به دنبال این رزمایش عملکرد تمام واحدهای مختلف خدماتی شهرک در شرایط اضطراری و بحران مورد ارزیابی قرار گرفته است.

اکبری اطیمنان از سلامت منابع، وسایل و تجهیزات امداد و نجات،‌ امداد و درمان و اطفای حریق را از دیگر اهداف رزمایش انجام شده دانست و گفت: خوشبختانه در این زمینه نیز شاهد عملکرد خوبی بودیم.

وی همچنین ارزیابی عملکرد سیستم‌های مخابراتی و ارتباطی در مورد شرایط اضطراری و بحران و حفاظت از محیط زیست و جلوگیری از تخریب عوامل اصلی محیط زیست را از دیگر اهداف رزمایش دانست.

اکبری بیان کرد: از تمام توان و ظرفیت موجود برای بهبود وضعیت ایمنی و مسایل زیست محیطی در این منطقه بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

انتهای پیام/2451/ش30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول