اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز

همایش «انگور ثروت پنهان» در ارومیه آغاز به کار کرد

صبح امروز همایش کاربردی یک روزه «انگور ثروت پنهان» در ارومیه آغاز به کار کرد.

همایش «انگور ثروت پنهان» در ارومیه آغاز به کار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، صبح امروز همایش یک روزه انگور ثروت پنهان در سالن کنفرانس ساختمان شماره دو جهاد کشاورزی با حضور مسئولان، مدیران و کارشناسان استانی و کشوری آغاز به کار کرد.

یکی از محورهای همایش انگور ثروت پنهان، انگور در اقتصاد و کارآفرینی بوده که بخش اقتصاد بخش‌های کشاورزی، گردشگری و صنعت را شامل می‌شود.

ارائه طرح‌های توجیهی فنی و اقتصادی کشت و صنعت انگور و معرفی تامین منابع تامین سرمایه داخلی و خارجی از دیگر محورهای همایش انگور ثروت پنهان است.

شرکت در این همایش به سرمایه‌گذاران و فارغ‌التحصیلان جویای کار توصیه می‌شود و در این همایش 200 نفر از دانشجویان فارغ‌التحصیل برای ارائه آموزش کاربردی شرکت می‌کنند.

در این همایش انگور با عنوان یک ثروت به جوانانی که جویای کار هستند معرفی شده و اساتیدی که در صنعت فعالیت دارند در این همایش سخنرانی خواهند کرد و روش استفاده از سرمایه‌های داخلی آموزش داده می‌شود.

برگزارکنندگان این همایش استانداری آذربایجان غربی، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی، سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی، اداره صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی و اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی است.

مدیریت کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه ارومیه، معاونت صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی، سازمان نظام مهندسی کشاورزی و صنایع طبیعی آذربایجان غربی، شرکت خدمات مسافرت و گردشگری ماوی گشت پویا، هتل آریا ارومیه و انجمن زمین‌شناسی کاوشگران جوان جزو حمایت‌کنندگان همایش انگور ثروت پنهان هستند.

بعد از این همایش که در ساعت 17 پایان می‌یابد افتتاحیه جشنواره انگور، اقتصاد و سلامتی انجام می‌شود.

انتهای پیام/61005/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول