اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان:

طرح فروش سوخت توسط مرزنشینان سود بالایی برای مرزنشینان در پی دارد

مدیرکل دفتر امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: طرح فروش سوخت توسط مرزنشینان سود بالایی برای آنها در پی داشته و تاکنون طرحی سراغ نداریم که این میزان سود به دنبال داشته باشد.

طرح فروش سوخت توسط مرزنشینان سود بالایی برای مرزنشینان در پی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، علیرضا نورا ظهر امروز در جلسه شورای مبادلات مرزی استان در استانداری سیستان و بلوچستان با مثبت ارزیابی کردن فروش قانونی سوخت به مرزنشینان استان طی چهار ماه گذشته، اظهار داشت: آثار و نتایج خوبی از فروش قانونی سوخت در استان داشته‎ایم، تاکنون طرحی سراغ نداریم که این میزان مزایا برای مردم مرزنشین سیستان و بلوچستان به همراه داشته باشد.

مدیرکل دفتر امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان ادامه داد: حاصل این طرح نتیجه تعامل، همکاری و تعاون مدیران دستگاه‎های اجرایی استان است.

وی در ادامه با بیان اینکه امیدواریم در ادامه طرح‎‌های ارتقا توان معیشتی مردم مرزنشین موفق باشیم، گفت: با تعامل و همکاری در اجرای واردات کالا توسط مرزنشینان نیز نتایج خوبی را مشاهده خواهیم کرد.

عضو شورای مبادلات مرزی سیستان وبلوچستان در ادامه جلسه با اشاره بر اینکه کارت‎های الکترونیکی این بخش صادر شده است، اذعان داشت: همه مقدمات برای طرح دوم ارتقا توان اقتصادی مردم مرزنشین در بخش واردات کالا تا سقف دو میلیون تومان با معافیت‌های گمرکی انجام شده است.

نورا خطاب به فرمانداران استان‌های مرزی سیستان و بلوچستان گفت: مقدمات و امکانات لازم را برای اجرای این طرح فراهم کنید.

انتهای پیام/75008/خ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول