اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سیستان وبلوچستان خبر داد

17میلیارد تومان سود حاصل از فروش قانونی سوخت در سیستان و بلوچستان سهم دولت

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: طی چهار ماه گذشته از میزان 10 میلیون لیتر فروش نفت و گاز توسط سکنه شعاع مرزی استان، 17 میلیارد تومان سود عاید دولت شده است.

17میلیارد تومان سود حاصل از فروش قانونی سوخت در سیستان و بلوچستان سهم دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حاتم نارویی صبح امروز در جلسه شورای مبادلات مرزی سیستان و بلوچستان، در استانداری اظهار داشت: تاکنون از میزان 10 میلیارد تومان سوخت به فروش رسیده سه میلیارد تومان برای مرزنشینان شعاع 20 کیلومتری دو شهرستان سراوان و هیرمند بوده است.

استاندار سیستان وبلوچستان در ادامه با مثبت ارزیابی کردن فروش قانونی سوخت به مرزنشینان استان، افزود: با اجرای طرح فروش قانون سوخت، تاکنون 15 درصد قاچاق سوخت در استان کاهش یافته است، معادل 33 میلیون لیتر نفت گاز تاکنون صرفه جویی شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه تا دیروز برخی با ناآگاهی، با قاچاق سوخت روزی حرام به سر سفره می‌بردند، گفت: امروز شرایط متفاوت شده و همان افراد روزی حلال به سر سفره می برند.

رئیس کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز سیستان و بلوچستان ادامه داد: سیستان وبلوچستان به عنوان نخستین اجرا کننده طرح فروش قانونی سوخت بسیار موفق بوده است، پس از گذشت چهار ماه ما فواید و برکات این طرح را در همه زمینه‌ها شاهد هستیم.

نماینده عالی دولت در سیستان و بلوچستان در ادامه به شیوع وبا در استان اشاره کرد و اذعان داشت: خوشبختانه مصیبت وبا را در چند روز اخیر به خوبی کنترل کردیم.

نارویی ادامه داد: اگر وبا در یک استان شروع شود، تمامی استان‌ها را درو می‌کند.

انتهای پیام/75004/خ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول