اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی فوتبال نفت و گاز گچساران:

نفت و گاز گچساران جزو هفت تیم نخست لیگ دسته یک می‌شود

سرمربی فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: تمام سعی و تلاش من حفظ نفت و گاز گچساران در میان هفت تیم نخست لیگ دسته یک کشور است.

نفت و گاز گچساران جزو هفت تیم نخست لیگ دسته یک می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، محمدحسین ضیایی شامگاه سه‌شنبه در نخستین نشست خبری خود با خبرنگاران در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر این‌که اولویت انتخاب بازیکن برای بازی، بومی، غیر بومی یا آمادگی بازیکنان است، اظهار کرد: در پاسخ به سئوال شما باید بگویم همه آیتم‌ها از جمله توانایی‌ و تجربه بازیکنان در انتخاب ارنج اصلی نقش مهمی دارد.

سرمربی فوتبال نفت و گاز گچساران با انتقاد از عملکرد برخی رسانه‌ها در عدم اطلاع‌رسانی دقیق به مخاطبان ادامه داد: کج سلیقگی از این دیدگاه‌های منفی ایجاد می‌شود، بعضی افراد مطالبی را در رسانه‌های خود منتشر می‌کنند که سبب تحریک دیگران می‌شود.

روزهای نخست مرا خیلی ترسانده بودند

ضیایی تأکید کرد: این افراد اگر قرار است مطلبی را در سایت خود درباره من بزنند که مردم نظر دهند، رزومه کاری مرا نیز منتشر کنند تا مردم بدانند درباره چه شخصیتی نظر می‌دهند.

وی در پاسخ به سئوال دیگر خبرنگار فارس مبنی بر اینکه آیا شناختی از فرهنگ و نوع نگرش و درخواست مردم و هواداران نفت و گاز گچساران دارید، گفت: در این مدت سه ماه تقریبا با فرهنگ مردم این شهرستان آشنایی نسبی پیدا کرده‌ام.

سرمربی فوتبال نفت و گاز گچساران اذعان کرد: روزهای نخست مرا خیلی ترسانده بودند اما به خاطر نوع شرایطی که من در جنوب شهر تهران بزرگ شده‌ام و در این منطقه درگیری‌های زیادی بوده از درگیری و هیچ چیزی ترسی ندارم.

ضیایی با بیان اینکه در زمینه فرهنگ مردم لرنشین این شهرستان اطلاعاتی به من ارائه شده است، اظهار کرد: ما فرهنگ را در لرهای گهر دورود دیده‌ایم این تیم در مدت یک سال فرهنگ تماشاگران را در همه کشور ترویج داده است.

مبلغ قراردادم 150 میلیون تومان است

وی در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه در سخنان ابتدایی خود عنوان کردید که تیم نفت و گاز گچساران را در میان هفت تیم نخست لیگ دسته یک حفظ می‌کنید، آیا این قول را می‌دهید، متذکر شد: همه سعی و تلاش ما بر این است که تیم نفت و گاز گچساران را در میان هفت تیم نخست لیگ دسته یک کشور نگه داریم؛ اما قول نمی‌دهیم.

ضیایی در پاسخ به سئوالی مبنی بر سیاست شما در بازی‌های رفت و برگشت چیست، عنوان کرد: با توجه به حضور تماشاگران؛ افزون بر 70 درصد نظر و انتظار بر برد بازی‌ها در خانه خود داریم ولی بیرون خانه باشگاه قول مساعد داده که تماشاگران را از ما نگیرد که با این اقدام در پی نتیجه قابل قبولی خواهیم بود.

سرمربی فوتبال نفت و گاز گچساران با اشاره به ملبغ قرارداد خود با نفت و گاز گچساران گفت: مبلغ قرارداد من 150 میلیون تومان بوده زمان دریافت این پول نیز هنوز مشخص نشده است.

انتهای پیام/82014/ح40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول