اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی:

اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس آذربایجان غربی ادامه دارد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس آذربایجان غربی تا 15 مهر ماه سال جاری ادامه دارد.

اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس آذربایجان غربی ادامه دارد

عبادالله اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه به نزدیک شدن ایام بازگشایی مدارس اشاره کرد و اظهار داشت: طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی در سراسر استان در حال اجرا است.

وی با اشاره به زمان اجرای این طرح، تصریح کرد: طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس از ابتدای شهریور ماه سال جاری آغاز شده است و تا 15 مهر ماه ادامه دارد.

اکبری به اهداف اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در آذربایجان غربی اشاره کرد و گفت: جلوگیری از بروز تخلفات احتمالی از سوی واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی و همچنین جلوگیری از کمبود و افزایش کاذب قیمت کالاهای مورد نیاز مردم در راستای اجرای این طرح دنبال می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی افزود: طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در آذربایجان غربی با همکاری مراجع ذی‌ربط در خصوص تأمین، توزیع و قیمت دفترچه‌های دانش آموزی، کتاب، پوشاک، کیف و کفش و روپوش مدارس انجام می‌شود.

وی نظارت بر عملکرد آموزشگاه‌ها و مدارس غیرانتفاعی را نیز جزء طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس عنوان کرد و ابراز داشت: سرویس‌های ایاب و ذهاب دانش‌آموزان به دقت مورد بازرسی اکیپ‌های بازرسی سازمان صنعت قرار می‌گیرند.

اکبری به تعداد بازرسی‌های صورت گرفته در اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس اشاره کرد و اذعان داشت: تاکنون در راستای بازرسی از 14 هزار و 74 مورد 471 پرونده تخلف تشکیل شده است.

انتهای پیام/61010/ک20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول