اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار همدان:

تولیدکنندگان کالا به اخلاق حرفه‌ای پایبند باشند

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار همدان خواستار پایبندی تولیدکنندگان به اخلاق حرفه‌ای در تولید کالا شد.

تولیدکنندگان کالا به اخلاق حرفه‌ای پایبند باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، کریم مطهری‌مؤید ظهر امروز در کارگروه تخصصی پژوهش، فناوری و تحول اداری استان همدان با بیان اینکه نباید فقط به سود فکر کرد، افزود: تولیدکنندگان باید در تولید، همه جوانب کیفیت را مد نظر قرار دهند.

وی رعایت استاندارد در تولید کالاها را امری ضروری دانست و اظهار داشت: مأموران کنترل کیفیت نیز باید به استاندارد بودن کالا‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار همدان تصریح کرد: وضعیت رقابت در بازار نیز باید مورد توجه قرار گیرد چرا که اقتصاد، بازار و رقابت بر روی هم تأثیرگذار هستند.

وی در پاسخ به پیشنهادی مبنی بر ایجاد سازمان نظام مهندسی کیفیت، برای ارتقاء کیفیت محصولات تولیدی، اذعان کرد: ایجاد این سازمان طرح خوبی است اما باید نقاط ضعف و قوت آن شناسایی و به عنوان یک پیشنهاد کامل به تهران ارسال شود.

مطهری‌مؤید خاطرنشان کرد: سازمان نظام مهندسی باید در کنار اداره کل استاندارد بوده و با این اداره تعامل مناسب را داشته باشد.

وی در ادامه پیشنهاد احداث اتاق ساخت دارو را برای استان ضروری دانست و اظهار داشت: باید کمیته‌ای برای این موضوع تشکیل و با همراهی علوم پزشکی محل تأمین اعتبار آن را مشخص کنند.

در پایان این جلسه 6 مورد از عناوین طرح‌های پژوهشی اداره کل ورزش و جوانان که به تأیید رسیده است، در کمیته نیازسنجی دفتر آموزش و پژوهش استانداری مطرح شد که به دلیل اتمام وقت جلسه تنها سه طرح بررسی راهکارهای توسعه اخلاق جوانمردی در بین ورزشکاران بخش قهرمانی استان، بررسی نقش ورزش در توسعه کارآفرینی و اشتغال و بررسی وضعیت آسیب‌های لیگامنتی زانو در ورزشکاران استان در قالب پایان‌نامه‌ها و طرح‌های دانشگاهی به تصویب رسید.

انتهای پیام/89017/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول