اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دهیاری روستای کندر آغاز به کار کرد

معاون عمرانی استاندار البرز از آغاز به کار دهیاری روستای کندر در این استان خبر داد.

دهیاری روستای کندر آغاز به کار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، کاوه حدادپور ظهر امروز در مراسم آغاز به کار این دهیاری اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که در این روستا باید انجام می‌شد، راه‌اندازی دهیاری به منظور توسعه خدمات‌رسانی‌ به مردم و ساکنان این روستا بود.

وی ادامه داد: دهیاری‌ها از بازوهای توانمندی هستند که می‌توانند با ارائه خدمات به روستاها نقش اساسی را در توسعه و پیشرفت آنها داشته باشند.

این مسئول با بیان اینکه توجه و رفع مشکلات روستاییان و رسیدگی به کمبودهای آنان یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که باید از سوی مسئولان انجام شود، افزود: با راه‌اندازی دهیاری‌ها می‌توانیم در شتاب‌دهی به ارائه خدمات به مردم در روستاها گام برداریم.

حدادپور بر تقویت نهادهای مردمی تأکید کرد و گفت: با تقویت نهادهای مردمی می‌توان سرعت پیشرفت و توسعه را در سطح استان افزایش داد.

وی با اشاره به اینکه در نهادهای مردمی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های نهفته و بالقوه‌ای موجود است، ادامه داد: نهادهای مردمی، بزرگ‌ترین سرمایه اجتماعی هستند که با توسعه و ایجاد آنها می‌توانیم مسیر توسعه و پیشرفت استان را بیش از پیش شاهد باشیم.

این مسئول یکی از مهم‌ترین مزایای ایجاد نهادهای مردمی را استفاده از نیروهای خلاق و تأثیرگذار در امر خدمات‌رسانی عنوان کرد و افزود: می‌توانیم از نیروهایی که در این سازمان‌های مردمی مشغول به کار هستند در بخش‌های عملیاتی و خدمات‌رسانی به روستاها استفاده کنیم.

حدادپور یکی از مهم‌ترین اقداماتی که باید در روستاها انجام شود را کنترل ساخت و سازها، حفظ کاربری اراضی کشاورزی و باغات و همچنین مدیریت کاربردی روستاها عنوان کرد.

وی گفت: همانطور که در شهرها نظارت و کنترل دقیقی بر روند ساخت و سازها انجام می‌شود در روستاها نیز باید کنترل دقیقی بر کیفیت ساخت و ساز و صدور پروانه ساختمانی باشد.

این مسئول اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین وظایف دهیاری‌ها نظارت دقیق و کنترل مستمر بر روند ساخت و سازها در روستاها است و امیدواریم با راه‌اندازی دهیاری در روستای کندر روند ساخت و سازها نیز مطلوب شود.

در این مراسم حاضران ضمن تجدید دوباره با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی بر سر مزار شهدای این روستا حاضر شده و با نثار گل با این عزیزان میثاقی دوباره بستند.

در این مراسم صمد ابراهیمیان به عنوان دهیار روستای کندر معرفی شد.

انتهای پیام/2302/ز40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول