اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی گیلان:

مشارکت مردم با پلیس آسیب‌های اجتماعی را کاهش می‌دهد

فرمانده انتظامی گیلان گفت: مشارکت مردم با پلیس موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی و بسترساز امنیت در جامعه می‌شود.

مشارکت مردم با پلیس آسیب‌های اجتماعی را کاهش می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ابراهیم قائد رحمتی عصر امروز در نشست فرماندهی انتظامی استان حفظ شئونات اسلامی در جامعه را بسترساز امنیت در جامعه دانست و اظهار کرد: گسترش امنیت با رعایت اخلاق و شئونات اسلامی فزاینده‌تر است.

وی، توجه به قوانین و مقررات و رعایت شئونات اسلامی را موجب به سعادت رسیدن حجاب و اخلاق جامعه عنوان کرد.

فرمانده انتظامی گیلان اذعان کرد: رعایت نکردن شئونات اسلامی بسترساز ناهنجاری در جامعه بوده است.

وی موفقیت جامعه را در رعایت قوانین و مقررات و شئونات اسلامی ذکر کرد و گفت: پلیس نیز با تلاش مضاعف خود درصدد است که قوانین و مقررات و شئونات اسلامی بهتر در جامعه حاکم شود تا احساس امنیت در جامعه ارتقا یابد.

قائدرحمتی با تصریح بر اینکه همکاری و مشارکت مردم با پلیس موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی و بسترساز امنیت در جامعه می‌شود، خاطرنشان کرد: با ریشه‌یابی و یافتن دلیل ناهنجاری و برنامه‌ریزی دقیق می‌توان بسیاری از ناهنجاری‌ها اجتماعی را برطرف کرد.

به گفته وی، شناخت دقیق عوامل مؤثر در بروز ناهنجاری اجتماعی و برنامه‌ریزی مناسب، گرایش افراد به آسیب‌های اجتماعی را به حداقل می‌رساند و زمینه ارتقای امنیت اجتماعی جامعه را فراهم می‌کند.

فرمانده انتظامی گیلان، با اشاره به اینکه ارتقای امنیت اجتماعی در جامعه مستلزم فرهنگ سازی و آموزش خانواده‌ها است، اذعان کرد: هر خانواده می‌تواند با فرهنگ‌سازی و القای الگوهای رفتاری مناسب، بستر موفقیت فرزندش را فراهم کند.

وی علی (ع) و حضرت زهرا (س) را برترین الگو برای خانواده‌ها در تربیت فرزندان معرفی کرد و یادآور شد: توسل به علی (ع) و حضرت زهرا (س) و ائمه اطهار (ع) رمز سعادت دنیوی و اخروی است. 

قائدرحمتی، شکست دشمن را در تلاش برای جلوگیری از پیشرفت و ضربه زدن به استقلال کشور ناشی از اعتقاد راسخ مردم ایران به رعایت قوانین و مقررات و شئونات اسلامی ذکر کرد.

انتهای پیام/2300/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول