اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تعاون بابلسر:

بابلسر تعاونی‌های فعال ندارد / تشکیل 1044 تعاونی

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی بابلسر با بیان اینکه در سطح این شهرستان یک هزار و 44 تعاونی تشکیل شده گفت: از این تعداد حتی به اندازه انگشتان دست هم فعال نیستند.

بابلسر تعاونی‌های فعال ندارد / تشکیل 1044 تعاونی

ابوالقاسم ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابلسر اظهار داشت: تعاونی‌ها اساس توسعه و عدالت اجتماعی هر کشور محسوب می‌شوند.

وی با بیان اینکه در سطح شهرستان بابلسر یک هزار و 44 تعاونی تشکیل شده، گفت: از این تعداد حتی به اندازه انگشتان دست هم فعال نیستند.

ابراهیمی با اشاره به اینکه این شهرستان از یک ظرفیت بالای اقتصادی برخوردار است، اضافه کرد: فعال نبودن تعاونی‌ها جای تاسف دارد و معلوم نیست عیب از کجاست.

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی بابلسر تصریح کرد: اگر عیب از سازمان است باید به خود آئیم اگر عیب از تفکر اعتقادی است نیز باید به خودشان بیایند.

این مسئول با تاکید به اینکه باید سعی شود تعاونی‌های ثبت شده فعال شود، بیان داشت: تعاونی‌هایی در سطح شهرستان داریم که تعاونی استانی محسوب شده و برای خیل عظیم بیکاران اشتغالزایی کرده‌اند.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: با فعال کردن تعاونی‌های راکد برای جمع کثیری از بیکاران اشتغالزایی می‌شود.

وی متذکر شد: از زمانی که مدیریت تعاون را بر عهده گرفتم نظارت بر انتخابات در بعد تشکل‌های تعاونی و مسکن مهر بر عهده این اداره قرار گرفت.

ابراهیمی در پایان اذعان داشت: در این راستا یک هزار و 706 مورد نظارت بر تمام اتحادیه‌ها را داشتیم.

انتهای پیام/86010/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول