اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اعتیاد وسوسه ارتکاب اعمال مجرمانه سارقان

110 فقره سرقت در اصفهان کشف شد

کارآگاهان پایگاه شرق پلیس آگاهی استان اصفهان سارقان معتاد را دستگیر کردند و موفق به کشف 110 فقره سرقت شدند.

110 فقره سرقت در اصفهان کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ستار خسروی سرپرست پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار کرد: در پی افزایش سرقت دریچه های فاضلاب شهری در محدوده شرق اصفهان و پیگیری موضوع کارآگاهان پایگاه شرق پلیس آگاهی استان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی سرقت‌ها را در دستور کار خود قرار دادند.

این مقام انتظامی افزود: ماموران با انجام تحقیقات و راه‌اندازی گشت‌های نامحسوس، موفق به شناسایی و دستگیری سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار در رابطه با سرقت‌های اخیر دریچه‌های فاضلاب شدند.

سرهنگ خسروی عنوان داشت: همایون و غلامحسین متهمان پرونده پس از انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی‌های صورت گرفته در نهایت لب به اعتراف گشودند و به 110 فقره سرقت دریچه فاضلاب و همچنین پنج فقره سرقت از اماکن خصوصی که به تایید نماینده حقوقی آبفا رسید، اقرار کردند.

وی ادامه داد: متهمان دارای سابقه کیفری و معتاد به ماده مخدر هروئین هستند که جهت تامین مصرف مواد افیونی و مرگ‌بار مخدر دست به سرقت‌های متعدد زده و اموال مسروقه را در ازای تهیه مواد مصرفی به قیمت ناچیزی می‌فروختند.

سرپرست پلیس آگاهی اصفهان تاکید کرد: شهروندان می‌بایست نسبت به سرقت دریچه‌های فاضلاب حساس بوده و هرنوع جابه‌جایی دریچه‌های فاضلاب توسط افراد را به پلیس 110 اطلاع دهند.

وی یادآور شد: سارقان معمولا با موتورسیکلت یا وانت در کنار این دریچه‌ها توقف کرده و با سرقت دریچه‌ها در طول روز و یا شب از محل متواری می‌شدند.

انتهای پیام/2301/غ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول