اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دیلم :

توسعه شهرستان از مسیر تعاون سهل الوصول‌تر است

فرماندار دیلم گفت: توسعه شهرستان از مسیر تعاون سهل الوصول‌تر است.

توسعه شهرستان از مسیر تعاون سهل الوصول‌تر است

به گزارش خبرگزاری فارس از دیلم، اسماعیل کاظمی عصر دوشنبه در دیدار با فعالان بخش تعاون ضمن تبریک هفته تعاون گفت: با همتی که شما تعاونی‌ها از خود نشان می‌دهید دیگران را تشویق به ورود به عرصه تعاون خواهید کرد و ماشین توسعه شهرستان را به پیش خواهید برد.

وی بیان داشت: طبق توصیه‌های دین مبین اسلام تعاون در کار خیر یک وظیفه است و در عرف تعاون با این هدف است که کارهای بزرگ که یک نفر به تنهایی قادر به انجام آن‌ها نیست را با جذب سرمایه‌های آنان و با همت بزرگ اجراء‌ می‌کند.

فرماندار دیلم اظهار داشت: در شهرستان‌های کوچک مانند دیلم فعالیت در بخش تعاون بهترین شیوه است.

وی با تاکید بر تلاش اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای توسعه بخش تعاون و تقویت آن خواستار مرتفع نمودن مسائل و مشکلات تعاونی‌ها شد.

کاظمی توسعه بخش گردشگری را از طریق تعاونی‌ها ضروری دانست و گفت: نیاز است به این بخش توجه بیشتری صورت گیرد و اعتقاد بنده این است که با تشکیل تعاونی‌های توانمند و دارای مدیریت قوی می‌توان مسیر توسعه شهرستان را هموار کرد.

این مقام مسئول با اشاره به اراضی موجود در شهرستان تصریح کرد: زمین سرمایه ملی است که باید موجب درآمدزایی برای عامه مردم باشد و شهرستان زمانی به توسعه خواهد رسید که در بخش‌های مختلف از جمله کشاورزی، گردشگری، صنعت و معدن از زمین‌های بلا استفاده بر اساس آمایش سرزمینی سرمایه‌‌گذاری شود.

وی یکی از کارهای شایسته و قابل تقدیر اداره تعاون را گسترش تعاونی‌هایی برشمرد که توسط بانوان اداره و موجب اشتغال زنان سرپرست خانوار می‌شوند.

کاظمی تشکیل تعاونی‌های فراگیر و شرکت در توسعه و عمران دیلم را بسیار با اهمیت خواند و افزود: بایستی با استفاده از ظرفیت‌های تعاونی‌های توانمند و تاثیرگذار چون تعاونی لنج‌داران،صیادان و مرزنشینان یک تعاونی فراگیر در قالب تعاونی توسعه شهرستان ایجاد شود که با دامنه فعالیت‌های گسترده و وسیع موجب جذب سرمایه‌های کلان گردد.

وی در پایان از تعاونی‌های فعال شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/66006/ک30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول