اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر لنده:

رویکرد قومی و قبیله‌ای عملکرد شهرداران را تضعیف می‌کند

عضو شورای اسلامی شهر لنده با مذموم خواندن تفکر قومی و قبیله‌ای در هر پست مدیریتی گفت: هر شهرداری با رویکرد قومی و قبیله‌ای بیاید قطعا عملکرد ضعیفی خواهد داشت.

رویکرد قومی و قبیله‌ای عملکرد شهرداران را تضعیف می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، البرز محمدخانی ظهر امروز در دیدار با تعدادی از دانشجویان شهرستان لنده با اشاره به ضرورت و اهمیت دقت در انتخاب شهردار، اظهار داشت : تاکنون هیچ‌ گزینه‌ای برای شهرداری نداشته‌ایم، ولی انتخاب شهردار باید تابع یک سری شاخصه‌ها باشد.

وی افزود: شاخصه‌ها و ملاک انتخاب شهردار باید ایمان، تعهد، تخصص، تدبر و پویایی باشد که اعضای محترم شورای اسلامی شهر، آن‌ها را در انتخاب شهردار خود لحاظ می‌کنند.

عضو شورای اسلامی شهر لنده تصریح کرد: شخص انتخابی باید دارای اخلاقیات و برخورد اجتماعی خوبی باشد، چرا که رعایت این دو اصل باعث هم‌گرایی بیشتر بین مردم و مسئولین شده و لازمه انتخاب شهردار نیز بر مبنای این دو اصل خواهد بود.

محمدخانی تاکیدکرد: هر شهرداری با رویکرد قومی و قبیله‌ای بر مسند شهرداری بنشیند، قطعا عملکرد ضعیفی خواهد داشت.

وی خاطرنشان ساخت: در انتخاب شهردار باید از بزرگان شهر نظرخواهی کنیم و در کنار آن‌ها از نظرات دانشجویان و اساتید محترم دانشگاه‌ها به‌عنوان بیدارترین قشر جامعه نهایت استفاده را ببریم.

این مسئول فرهنگی خاطرنشان کرد: خط‌کشی و محصور کردن عقاید و نظرات کاری اشتباه و غلط بوده و ما باید دنبال شایسته‌سالاری باشیم نه رویکردهای قومی و قبیله‌ای.

محمد‌خانی گفت: دانشجویان نقش مهمی در تغییر افکار عمومی خواهند داشت چرا که فعال‌ترین قشر در جامعه دانشجویان هستند.

وی افزود: شورای شهر با رویکرد استفاده از سرمایه نخبگان و دانشجویان در سطح شهر لنده در پیش‌برد اهداف فرهنگی، عمرانی، اجتماعی و توسعه فضای سبز شهری از نظرات و اندیشه‌های و پتانسیل و ظرفیت آن‌ها استفاده خواهد کرد.

محمدخانی در ادامه اظهار داشت: اگر کسی با شاخص‌های مطرح شده انتخاب شود، قطعا انتخاب، انتخابی شایسته براساس تعهدات شورای شهر در قبال آرای مردم خواهد بود.

وی خطاب به دانشجویان حاضر در جلسه گفت: شما دانشجویان نباید از عوام جامعه تأثیر بگیرید، شما باید نقش تأثیرگذاری بر آحاد مختلف جامعه داشته و از گسترش هر گونه شایعه و جوسازی جلوگیری کنید.

عضو شورای شهر لنده تاکید کرد: اگر هر شهروند لنده‌ای جلوی درب منزل خویش یک درخت بکارد، کار شهرداری را حداقل دو تا سه سال جلو انداخته و در پیشرفت و توسعه فضای سبز شهر نقش مهمی ایفا کرده است.

انتهای پیام/82013/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول