اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌وگو با فارس مطرح شد

توضیحات شهردار سابق شیروان درباره ارائه استعفانامه

شهردار سابق شیروان درباره علل استعفا و کناره‌گیری خود از مسئولیت شهرداری شیروان طی روزهای گذشته توضیحاتی را ارائه کرد.

توضیحات شهردار سابق شیروان درباره ارائه استعفانامه

قاسم کوهستانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیروان با اشاره به این‌که طی پنج سال مسئولیت در شهرداری این شهر از هیچ کوششی برای توسعه شیروان دریغ نکرده‌ام،‌ اظهار داشت: کسب رای 80 درصد اعضای شورای اسلامی دوره سوم مجدداً در دوره چهارم حاکی از اقبال مردم به فعالیت‌ها و برنامه‌های شهرداری برای عمران و آبادانی بود.

وی با اشاره به این‌که در این دوره، تعداد اعضای شورا از هفت نفر به 9 نفر افزایش یافت، افزود: از همان ابتدا زمزمه‌هایی در مورد میثاق‌نامه پنج نفر از اعضای این دوره از شورا به جای 9 نفر وجود داشته که ظاهراً به دنبال شهردار جدید بودند.

شهردار سابق شیروان تصریح کرد: طی مذاکره با رئیس سابق شورای شهر در مورد این موضوع پیشنهاد شد تا در صورت داشتن چنین برنامه‌ای استعفای خود را به صورت کتبی به ایشان داده تا در صورت تعیین شهردار جدید این استعفانامه را در جلسه مطرح کنند که البته بعداً به صورت کتبی نیز در اختیار رئیس سابق شورای اسلامی شهر شیروان گذاشته شد.

وی گفت:‌ ظاهراً پس از مدتی اعضای شورای شهر به دنبال گزینه‌های مختلفی به عنوان شهردار بوده‌اند، از این‌رو 12 شهریور استعفای اینجانب در شورا مطرح شده است.

شهردار سابق شیروان با تاکید بر توسعه روزافزون شیروان اظهار امیدواری کرد تا با انتخاب یک شهردار مناسب برای این شهر، توسعه دومین شهر بزرگ خراسان شمالی تداوم یابد.

به گزارش فارس،‌ کوهستانی از پنج سال قبل به عنوان شهردار شیروان فعالیت داشته و فعالیت در حوزه‌های مختلف راه‌سازی و عمرانی در مناطق مختلف از جمله سوابق وی به شمار می‌رود.

وی دارای دانشنامه کارشناسی ارشد عمران از دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی تهران و از خانواده معزز شهدا است.

انتهای پپیام/63002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول