اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت کرمانشاه:

قیمت اقلام نمایشگاه کرمانشاه 15 درصد کمتر از بازار است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: قیمت اقلام دانش‌آموزی در نمایشگاه پاییزه عرضه مستقیم کالا در کرمانشاه با 10 الی 15 درصد کمتر از قیمت بازار عرضه می‌شود.

قیمت اقلام نمایشگاه کرمانشاه 15 درصد کمتر از بازار است

جهانگیر شاه‌مرادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: نمایشگاه پاییزه عرضه مستقیم کالا در کرمانشاه آغاز به‌کار کرده و غرفه‌های متعددی در این نمایشگاه وجود دارد.

شاه‌مرادی تصریح کرد: مایحتاج مورد نیاز دانش‌آموزان از قبیل کیف، کفش، پوشاک، لوازم‌التحریر و... در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

وی از عرضه کالاهایی اساسی نظیر برنج، روغن، گوشت مرغ منجمد، شکر و... در این نمایشگاه خبر داد و اعلام کرد: قیمت اقلام دانش‌آموزی با 10 الی 15 درصد کمتر از قیمت بازار عرضه می‌شود.

به گفته رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه، اولویت حضور در نمایشگاه با تولیدکنندگان، شرکت‌های پخش، کلی‌فروشان، عمده‌فروشان و تجار و بازاریان خوش‌نام است.

این مقام مسئول از قیمت‌گذاری اجناس این نمایشگاه منطبق با کیفیت اعلام کرد و ابراز داشت: شکر در این نمایشگاه ارزان‌تر از قیمت درب کارخانه است و در بسته‌بندی با آرم ویژه تنظیم بازار عرضه می‌شود و امکان فروش در واحدهای صنفی ندارد.

شاه‌مردای  ادامه داد: در صورت مشاهده فروش شکر با این بسته‌بندی در واحدهای صنفی، با واحدهای متخلف به‌عنوان عرضه خارج از شبکه برخورد و به تعزیرات معرفی خواهند شد.

وی قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ منجمد را پنج هزار تومان اعلام کرد و گفت: این قیمت در تمام واحدهای صنفی عرضه مرغ منجمد در سطح شهر یکسان است و فروش بیشتر از آن، گران‌فروشی محسوب خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه تاکید کرد: 700 هزار جلد دفترچه تحصیلی مدارس به استان کرمانشاه اختصاص داده شده که بر اساس مصوبه شورای کنترل در سطح بازار و نمایشگاه عرضه می‌شود.

انتهای پیام/2700/ت20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول