اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بازرسی سازمان صنعت کرمانشاه خبر داد

آغاز به‌ کار نمایشگاه محصولات پاییزه از 18 شهریور ماه

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: نمایشگاه فروش پاییزه در سراسر استان کرمانشاه به‌ مناسبت بازگشایی مدارس از 18 شهریور ماه سال‌جاری آغاز به ‌کار می‌کند.

آغاز به‌ کار نمایشگاه محصولات پاییزه از 18 شهریور ماه

حشمت‌الله کبودی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: نمایشگاه فروش پاییزه در سراسر استان کرمانشاه به‌ مناسبت بازگشایی مدارس از 18 شهریور ماه سال‌جاری به‌ مدت 10 روز آغاز به ‌کار می‌کند.

کبودی با اشاره به اینکه این نمایشگاه در شهر کرمانشاه در محل دائمی نمایشگاه‌های کرمانشاه واقع در انتهای پارک شاهد دایر خواهد شد، افزود: در سایر شهرستان‌ها نیز این نمایشگاه آغاز به‌کار می‌کند.

وی ساعت افتتاح این نمایشگاه را 10 صبح روز افتتاحیه عنوان کرد و تصریح کرد: این نمایشگاه در ایام برگزاری از ساعت 9/30 صبح تا 20/30 شب به‌صورت یک‌سره دایر است

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه تاکید کرد: کالاهایی که در این نمایشگاه عرضه می‌شود، 10 تا 15 درصد نسبت به قیمت‌های بازار ارزان‌تر خواهد بود.

این مقام مسئول اولویت عرضه کالا در این نمایشگاه را کالاهایی عنوان کرد که بر سبد خانوار تاثیرگذار است و از عرضه پوشاک، مانتو، شلوار، کیف، کفش، لوازم‌التحریر خبر داد.

کبودی با بیان اینکه مواد شوینده و خوراکی نیز در این نمایشگاه عرضه می‌شود، خاطر نشان کرد: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه در این نمایشگاه مستقر هستند و گشت‌های مشترک و سیار نیز با هر گونه تخلف و گران‌فروشی برخورد قانونی می‌کنند.

اجرای مرحله سوم طرح شبنم

وی از اجرای مرحله سوم طرح شبنم خبر داد و بیان داشت: در این طرح از واردات رسمی و واحدهای تولیدی داخلی حمایت می‌شود و بر این اساس به اتحادیه‌ها اعلام شده کالاهای وارداتی باید کد رهگیری داشته باشند.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه اعلام کرد: دفاتر مورد نیاز دانش‌آموزان از فردا وارد کرمانشاه و در سطح شهر توزیع می‌شود.

کبودی تاکید کرد: سعی می‌کنیم برای حمایت از تولید داخلی، کالاهای ایرانی به هم‌وطنان در نمایشگاه‌ها عرضه شود.

انتهای پیام/2700/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول