اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت و تجارت کرمانشاه:

کالاها بر اساس کیفیت در نمایشگاه پاییزه قیمت‌گذاری شده‌اند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: در نمایشگاه فروش پاییزه اولویت بر عرضه پوشاک و لوازم‌التحریر است و کالاها بر اساس کیفیت قیمت‌گذاری شده‌اند.

کالاها بر اساس کیفیت در نمایشگاه پاییزه قیمت‌گذاری شده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، جهانگیر شاه‌مرادی در نشست مطبوعاتی که صبح امروز در سالن جلسات سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمانشاه برگزار شد از برپایی نمایشگاه پاییزه عرضه مستقیم کالا خبر داد و گفت: این نمایشگاه از 17 الی 26 شهریورماه سال جاری در کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه در این نمایشگاه هر کالا بر اساس کیفیت قیمت‌گذاری شده اظهار داشت: اولویت این نمایشگاه بر عرضه پوشاک و لوازم‌التحریر ویژه بازگشایی مدارس است و مواد غذایی مورد نیاز نظیر گوشت قرمز، مرغ، برنج، شکر و روغن نیز در آن عرضه می‌شود.

وی ادامه داد: عرضه روغن در این نمایشگاه با قیمتی بین 15 الی 20 درصد زیر قیمت بازار به فروش می‌رسد و گوشت قرمز منجمد برزیلی، برنج تایلندی و نیز برنج پرمحصول هندی به دلیل استقبال زیاد مشتریان در این نمایشگاه توزیع شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با بیان اینکه تیم بازرسی در قالب 4 اکیپ ناظر بر این نمایشگاه خواهند بود، افزود: این نمایشگاه در 14 شهرستان‌ استان شروع شده و شاهد تخفیف 10 الی 15 درصدی کالاها در آن هستیم.

انتهای پیام/2700/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول