اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت امیدیه:

مواد مخدر عاملی برای از هم ‌گسستن فرهنگ و اعتقاد جوانان است

امام جمعه موقت امیدیه گفت: مواد مخدر عاملی برای از هم‌گسستن فرهنگ و اعتقاد جوانان است.

مواد مخدر عاملی برای از هم ‌گسستن فرهنگ و اعتقاد جوانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از امیدیه، حجت الاسلام مهدی مهدوی ظهر امروز در همایش پیشگیری از اعتیاد که با حضور مسئولان و شهروندان امیدیه توسط بسیج سازندگی سپاه ناحیه امیدیه برگزار شد در سخنانی اظهار کرد: جهان استکبار به سردمداری آمریکا برای رسیدن به اهداف شوم خود اقدامات گسترده‌ای را انجام می‌دهند.

وی افزود: از جنگ نظامی گرفته تا کودتا، فتنه انگیزی‌های فرقه‌ای،سیاسی، مالی و از همه مهم‌تر جنگ نرم فرهنگی که امروزه گریبان بسیاری از کشورها را گرفته که تعداد معدودی توانستند در مقابل آن ایستاده و مقاومت نمایند و ایران ما یکی از آنهاست از جمله این اقدامات شوم مستکبران است.

امام جمعه موقت امیدیه در ادامه ابراز کرد: از مهم‌ترین بیانات مقام معظم رهبری در مسائل مختلف،توجه ویژه مسئولان و مردم به فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی و در کنار آن اتخاذ تصمیمات مناسب برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن که مهم‌ترین اصول ما که فرهنگ و اعتقادات دینی و مذهبی شامل می‌شود،است.

مهدوی تصریح‌کرد: یکی از این تهاجمات با توجه به هم‌مرز بودن با کشورهای افغانستان و پاکستان،موادمخدر است که این بلای خانمان سوز با حمایت‌های مستکبران به‌ویژه آمریکا،عاملی برای ازهم گسستن فرهنگ و اعتقادات ماست.

وی اضافه‌کرد: بویژه اینکه بیش از نیمی از جمعیت کشورمان را نسل جوان تشکیل داده که آینده ایران اسلامی نیز در دست جوانان است و هرچه از لحاظ فرهنگی و اعتقادی غنی‌تر باشند آینده کشور ایمن‌تر و مطمئن‌تر خواهد بود.

مهدوی در پایان ضمن تقدیر از برگزارکنندگان این همایش افزود: از سایر دست اندرکاران و مسئولان به‌ویژه در بخش فرهنگی انتظار می‌رود بیش از پیش در زمینه پیشگیری و آشنایی شهروندان بویژه جوانان با آثار مخرب موادمخدر فعالیت کنند.

در ادامه این همایش دو تن از کارشناسان مسائل تربیتی، روانشناسی و قضایی به بیان مطالبی در این خصوص پرداختند و در پایان نیز یکی از افراد بهبود یافته از دام اعتیاد به بیان مسائل و مشکلات خود در زمانی که اعتیاد گریبانش را گرفته بود پرداخت.

انتهای پیام/72008/صا30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول