اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 2 عملیات صورت گرفت

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در کهنوج

فرمانده انتظامی شهرستان کهنوج گفت: طی 2 عملیات جداگانه مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان موفق به کشف و ضبط یک‌هزار و 200 کیلوگرم مواد مخدر از قاچاقچیان شدند.

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در کهنوج

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان کرمان، عباس خاکی‌نهاد اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با اشرافیت اطلاعاتی خود در منطقه و تجسس‌های فنی در محورهای مواصلاتی جنوب استان از انتقال یک محموله مواد مخدر از مرزهای شرقی به شمال کشور و از مسیر کهنوج آگاهی یافتند.

وی با اشاره به کنترل مسیرهای احتمالی تردد قاچاقیان تصریح کرد: ماموران انتظامی هنگام ایست و بازرسی در محور کهنوج - رودبار به یک دستگاه پژو 405 مشکوک شده و به راننده آن دستور توقف دادند.

خاکی‌نهاد ادامه داد: راننده خودرو بدون توجه به دستور ایست پلیس با تیراندازی و افزودن بر سرعت خود، قصد فرار داشت که با عکس‌العمل به‌ موقع ماموران انتظامی به نیت خود نرسید.

وی ادامه داد: در بازرسی از خودروی متوقف شده بیش از 300 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کهنوج تصریح کرد: اقدامات اطلاعاتی و گشت‌زنی‌های شبانه‌روزی ماموران انتظامی در مناطق کویری و صعب‌العبور جنوب استان با وجود گرمای طاقت‌فرسای تابستان در کرمان همواره سد راه قاچاقچیان مواد افیونی بوده است.

خاکی‌نهاد اضافه کرد: همچنین ماموران انتظامی این شهرستان هنگام ایست و بازرسی در محور کهنوج - رودبار به یک دستگاه خودروی زانتیا مشکوک شده و به راننده آن دستور توقف دادند.

وی گفت: پس از توقیف و انتقال وسیله نقلیه به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر کهنوج و بازرسی از آن، 902 کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/2655/ز/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول