اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه امیدیه:

مواد مخدر یکی از هجمه‌های دشمن بر علیه جوانان کشور است

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه امیدیه گفت: مواد مخدر یکی از هجمه‌های دشمن بر علیه جوانان کشور است.

مواد مخدر یکی از هجمه‌های دشمن بر علیه جوانان کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از امیدیه، دومین همایش پیشگیری از اعتیاد ظهر امروز با حضور مسئولان و شهروندان امیدیه توسط بسیج سازندگی سپاه ناحیه امیدیه و با همکاری اداره بهزیستی این شهرستان برگزار شد.

در این همایش مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه امیدیه در سخنانی اظهار کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری بسیج شجره طیبه است و این بدان معناست که بسیج فقط مختص به زمان جنگ نبوده و فراتر از زمان‌ها مختص به تمام لحظه‌ها و مکان‌هاست.

حسین آقاجری ادامه داد: یکی از این لحظه‌ها مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن که از تأکیدات مقام معظم رهبری‌است.

وی تصریح‌کرد: بخشی از این تهاجم مواد مخدر و به بیراهه کشاندن افراد جامعه به‌ویژه جوانان است به گونه‌ای که امروزه ما شاهد مواد مخدر صنعتی که اثرات بسیار مخرب‌تری دارند هستیم.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه امیدیه در ادامه ابراز داشت: هدف ما از برگزاری چنین همایش‌هایی،آشنایی اقشار جامعه به‌ویژه نسل جوانان با اثرات مخرب مواد مخدر و راه‌های پیشگیری از آن و همچنین معرفی مراکز درمانی ترک اعتیاد که در این همایش از یکی از مراکز مشاوره ترک اعتیاد و روانشناسی دعوت شده تا دست آوردهای خود را در معرض حاضرین قرار دهد است.

آقاجری در پایان افزود: در این خصوص برنامه‌های متنوع دیگری از جمله برپایی نمایشگاه‌های متعدد در مدارس، دانشگاه‌ها و دیگر مراکز، برگزاری همایش‌های متعدد و برنامه‌های کارشناسی  نیز در طول سال با توجه به اقتضای زمان در راستای مبارزه با مواد مخدر اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/72008/صا20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول