اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان سوادکوه:

نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر زیراب ایجاد می‌شود

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان سوادکوه با اشاره به پیگیری‌های انجام شده از استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان سوادکوه در شهر زیراب خبر داد.

نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر زیراب ایجاد می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، رضا احمدزاده عصر امروز در جمع خبرنگاران در نشستی خبری با اشاره به جلسه مسئولان و هیئت ورزشی شهر زیراب با مدیرکل ورزش و جوانان مازندران و پیشنهاد ایجاد نمایندگی اداره ورزش و جوانان در این شهر، گفت: مصوبات جلسه هماهنگی فعالیت‌های ورزشی شهر زیراب به پیگیری شهری، شهرستانی و استانی نیاز دارد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان سوادکوه با بیان اینکه برای ایجاد نمایندگی ورزش و جوانان شاخص‌هایی لازم است که باید ایجاد شود، افزود: ورزشکاران سازمان‌یافته به تفکیک زن و مرد، تنوع رشته‌های ورزشی، وجود ساختمان اداری و همکاری مسئولان شهری برای تامین هزینه‌های آن از شاخص‌های موردنظر برای ایجاد نمایندگی اداره ورزش و جوانان است.

وی با بیان اینکه شرایط ورزشی لازم برای ایجاد نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر زیراب وجود دارد، خاطرنشان کرد: ساختمان اداری و حقوق نماینده ورزش و جوانان و هزینه‌های جاری باید به مدت یک سال توسط مسئولان شهری پرداخت شود.

احمدزاده با تقدیر از احمدعلی قبادیان که در جلسه هماهنگی فعالیت‌های ورزشی شهر زیراب ساختمان خود را برای یک سال در اختیار نمایندگی اداره ورزش و جوانان شهر زیراب قرار داد، یادآوری کرد: با بررسی کارشناس اداره کل ورزش و جوانان مازندران و پذیرش نهایی وضعیت مالی استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان شاهد استقرار این اداره در شهر زیراب خواهیم بود.

عضو شورای اداری شهرستان سوادکوه تصریح کرد: در صورت هماهنگی‌های نهایی شاهد افتتاح دفتر نمایندگی اداره ورزش و جوانان زیراب در هفته دفاع مقدس خواهیم بود.

انتهای پیام/86015/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول