اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای بالا بردن کیفیت سطح آموزشی انجام می‌شود

آغاز مرحله دوم دوره ضمن خدمت فرهنگیان از 23 شهریور در دهدشت

مدیر آموزش و پرورش دهدشت با اشاره به ساختار جدید نظام آموزشی در دوره متوسطه گفت: در راستای بالا بردن کیفیت آموزشی به تبع تغییراتی در کتب درسی نیروهای آموزشی دوره ضمن خدمت ایجاد می‌شود.

آغاز مرحله دوم دوره ضمن خدمت فرهنگیان از 23 شهریور در دهدشت

فریدون فاطمی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه با اشاره به تغییرات نظام آموزشی اظهار داشت: به تبع تغییرات در آموزش و پرورش به لحاظ محتوایی و ساختاری نیروی انسانی نیز باید توانمند شود.

وی آغاز سال تحصیلی را ورود به ساختار جدید نظام آموزشی در دوره متوسطه دانست و تصریح کرد: بر اساس تغییرات صورت گرفته، دوره متوسطه به 6 سال شامل 2 دوره سه ساله تقسیم شده است.

مدیر آموزش و پرورش دهدشت تغییرات کتب درسی در این دوره را متذکر شد و افزود: در پایه اول متوسطه، دروس و محتوای جدید متناسب با برنامه‌ درسی ملی ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: بر همین اساس و در راستای بالا بردن کیفیت سطح آموزشی دبیران، رشته‌های مختلف تحصیلی پایه اول متوسطه دوره ضمن خدمت می‌بینند.

این مسئول با بیان این‌که دوره ضمن خدمت متناسب با تحول بنیادین در نظام آموزشی جدید برگزار می‌شود، افزود: 500 نفر از دبیران رشته‌های مختلف تحصیلی در 2 دوره آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند.

فاطمی‌زاده برگزاری دوره ضمن خدمت کتب جدیدالتالیف را به صورت قطبی در دهدشت دانست و گفت: نیروهای آموزشی شهرستان‌های کهگیلویه، لنده و چرام در این دوره شرکت دارند.

وی با اشاره به این‌که نیروهای آموزشی بخش‌های دیشموک و چاروسا نیز در دوره ضمن خدمت حضور خواهند داشت، اظهار داشت: مرحله اول دوره از 16 شهریورماه جاری به مدت چهار روز در دهدشت برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش دهدشت ادامه داد: مرحله دوم این دوره با حضور دبیران شهرستان‌های چرام، لنده و مناطق دیشموک و چاروسا برگزار خواهد شد.

به گفته فاطمی‌زاده، مرحله دوم دوره ضمن خدمت از 23 شهریورماه در دبیرستان شهید ثانی واقع در خیابان سردار جنگلی دهدشت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/82016/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول